کلید اولیه سی و یکمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی و شصت و چهارمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

کلید اولیه آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی منتشر شد

به گزارش حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ سی و یکمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی و شصت و چهارمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی در روز پنجشنبه ۱۶ شهریورماه ۹۶ برگزار شد.

در شصت و چهارمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی سه هزار و ۶۰۰ نفر در ۲۷ رشته تخصصی شرکت کردند.

کلید اولیه آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی انتشار یافته است و داوطلبان تا امروز جمعه وقت دارند اعتراضات خود را به صورت اینترنتی اعلام کنند. نتیجه های مرحله کتبی ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ شهریور ۹۶ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود.

کلید اولیه آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی منتشر شد

۴۲۰ نفر در سی و یکمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی و ۲۵ رشته تخصصی شرکت کرده اند.

جمعه؛ آخرین مهلت اعتراض داوطلبان آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی

کلید اولیه آزمون انتشار یافته است و داوطلبان تا امروز جمعه وقت دارند اعتراضات خود را به صورت اینترنتی اعلام کنند. نتیجه های مرحله کتبی ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ شهریور ۹۶ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی در رشته های دارای ۱۵۲ پرسش ، سوالات ۱۵۱ و ۱۵۲ سوالات اخلاق هستند و کلید صحیح آن ها به ترتیب د و ب هست. در رشته های دارای ۱۰۲ سوال، سوالات ۱۰۱ و ۱۰۲ سوالات اخلاق هستند و کلید صحیح آن ها به ترتیب د و ب است.

محل برگزاری آزمون شفاهی شصت و چهارمین دوره دانشنامه تخصصی و سی و یکمین دوره دانشنامه فوق تخصصی ۹۶ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است است.

کلید اولیه سی و یکمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی و شصت و چهارمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

بر این اساس غیر از رشته فوق تخصصی غدد درون و متابولیسم که از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۷ شهریورماه برگزار می شود، آزمون شفاهی سایر رشته ها در روزهای شنبه ۱۸ شهریور، یکشنبه ۱۹ شهریور، دوشنبه ۲۰ شهریور و سه شنبه ۲۱ شهریور برگزار می شوند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شهریورماه | داوطلبان | اینترنتی | برگزاری | پزشکی | شفاهی | تخصصی | آموزش


برچسب ها: , , , , , , ,