رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: دانشجویانی که در سه ماهه اول امسال موفق به عضویت نشده اند می توانند جهت دریافت وام تابستان عضویت کنند.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، ذوالفقار یزدان‌مهر مشاور وزیر علوم و مدیر صندوق رفاه دانشجویان اظهار داشت: با پیشنهاد صندوق رفاه دانشجویان و تایید ریاست کمیسیون دائمی و همچنین وزیر علوم، مدت وقت پرداخت وام تحصیلی ویژه دکتری از ۹ به ۱۲ ماه زیاد کردن پیدا کرد. بر این اساس این وام در سه ماهه تابستان نیز به دانشجویان متقاضی پرداخت می‌شود.

وی افزود: مبلغ این وام ماهانه ۶ میلیون ریال است که به صورت فصلی و هر سه ماه یکبار به دانشجویان متقاضی پرداخت می‌شود.

مشاور وزیر علوم تاکید کرد: در جهت مراعات دانشجویان و تسهیل کردن شرایط، آن دسته از دانشجویانی که جهت مرحله بهار امسال عضویت کرده اند جهت دریافت وام تحصیلی ویژه دکتری در فصل تابستان نیازی به مراجعه دانشگاه و عضویت ندارند و تا آخر مرداد ماه وام آنان به صورت خودکار پرداخت می‌شود.

پرداخت وام خاص دکترا در سه ماهه تابستان بدون نیاز به ثبت‌نام تازه

یزدان‌مهر اضافه کرد: فقط دانشجویانی که در سه ماهه اول امسال موفق به عضویت نشده اند می‌بایست جهت دریافت وام تابستان عضویت کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تصریح کرد: وام تحصیلی ویژه دکتری به مبلغ ماهانه هفتصد هزار تومان با همکاری بانک توسعه تعاون از ابتدای سال عملیاتی و بخش عمده آن نیز پرداخت یا در حال پرداخت است و با مشورت صندوق رفاه دانشجویان با مدیرعامل بانک در جهت مراعات و کمک به دانشجویان دکتری تسهیلات ۶ ماهه اول سال به صورت یکجا و به مبلغ چهار میلیون و دویست هزار تومان پرداخت یا در حال پرداخت است.

یزدان‌مهر تصریح کرد: با تدبیر صندوق رفاه دانشجویان جلسات هم اندیشی با حضور نمایندگان دانشجویان دکتری در چند مرحله برگزار و کارها قابل انجام جهت تسهیل صورت گرفته است و قرار است این جلسات استمرار داشته باشد تا متناسب با نیاز واقعی دانشجویان تصمیمات مناسب در سایر موارد مناسب با توان و رسالت صندوق به عمل آید.

مشاور وزیر علوم گفت: ثبت نام وام تحصیلی خاص دکتری از ۱۳ خرداد شروع شده است بود و قرار بود تا ۱۵ تیرماه به آخر برسد، ولی با توجه به استقبال گسترده دانشجویان دکتری به منظور پوشش حداکثری دانشجویان، تا ۲۵ تیرماه تمدید شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: دانشجویانی که در سه ماهه اول امسال موفق به عضویت نشده اند می توانند جهت دریافت وام تابستان عضویت کنند.

یزدان‌مهر ادامه داد: تعداد ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو متقاضی جهت وام تحصیلی خاص دکتری در سامانه صندوق عضویت کردند که همانطور قول داده بودیم به محض تایید و ارسال لیست دانشجویان به وسیله معاون دانشجویی دانشگاه در مناسب ترین وقت پرداخت شروع شد و تاکنون مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حدود ۱۰ هزار دانشجوی متقاضی به وسیله صندوق و بانک توسعه تعاون پرداخت شده است است.

انتهای پیام/

جزئیات پرداخت وام خاص دانشجویان دکتری در تابستان

واژه های کلیدی: دانشجویان | دانشگاه | تابستان | دانشگاه | تسهیلات | صندوق | میلیون | وام دانشجویی


برچسب ها: , , , , , ,