معاون آموزشی وزارت علوم گفت: به منظور ارتقای کیفی بخشنامهای جهت ورود دروس متعدد به دانشگاهها با نشانه شیوههای نوین آموزشی ارسال شده است هست.
وی ادامه داد: از حدود ۶ ماه پیش بخشنامه ای را به دانشگاه های سراسر کشور ارسال کردیم و به موجب این بخشنامه دانشگاه ها می توانند جهت ارتقای سطح کیفی و بهره گیری از شیوه های نوین درس های متعددی را به صورت اختیاری و با احتساب در معدل دانشجویان گزینش کنند.
شیوه آموزشی را باید از حالت سنتی خارج کنیم ، ورود دروس تازه به سرفصل های دانشگاهی
معاون آموزشی وزارت علوم تصریح کرد: این راهکا ر به دانش افزایی و ارتقاء کیفی دانشگاه ها کمک کرده و می توانند شیوه های جدیدی را جهت دانشجویان ارائه دهند.
شریعتی نیاسری عنوان کرد: در همکاری که با وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و فرهنگستان علوم کشور داشتیم مسئله شیوه های نوین آموزشی در آموزش عالی را مورد توجه قرار دادیم و به عنوان یکی از طرح های جدی به آن نگاه می کنیم.
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: به منظور ارتقای کیفی بخشنامهای جهت ورود دروس متعدد به دانشگاهها با نشانه شیوههای نوین آموزشی ارسال شده است هست.
وی بیان کرد: در نظام آموزشی دانشگاهها باید همواره شیوه های تازه مطرح شود و آموزش را از حالت سنتی خارج کنیم که این مسئله به پویایی هر چه زیاد فضای آموزش عالی و ترغیب انگیزه دانشجویان و اساتید منجر می شود و می توان اهداف بهتری را در آموزش دنبال کرد.
انتهای پیام/
واژه های کلیدی: وزارت بهداشت | وزارت علوم | دانشجویان | دانشگاه | آموزشی | دانشگاه | آموزش | همکاری
برچسب ها: آموزش, آموزشی, دانشجویان, دانشگاه, همکاری, وزارت بهداشت, وزارت علوم