مشاور عالی شرکت سنجش گفت: داوطلبانی که در مهلت تعیین شده است موفق به ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۵ نشدند از فردا (دوشنبه) تا روز پنجشنبه ۲۰ اسفند جهت ثبت‌نام

هنوز هم میتوانید در کنکور سراسری سال 95 عضویت کنید

مشاور عالی شرکت سنجش گفت: داوطلبانی که در مهلت تعیین شده است موفق به عضویت در آزمون سراسری سال ۹۵ نشدند از فردا (دوشنبه) تا روز پنجشنبه ۲۰ اسفند جهت عضویت وقت مجدد دارند.

فرصت مجدد جهت ثبت نام در کنکور ۹۵

حسین توکلی مشاور عالی شرکت سنجش اظهار داشت: براساس آمار گزارش شده است تعداد ۸۲۳ هزار و ۵۴۲ داوطلب در آزمون سراسری سال ۹۵ عضویت کرده اند و براساس برنامه زمانی اعلام شده است اطلاعات ثبت نامی افراد عضویت کننده که در مهلت مقرر نسبت به عضویت جهت شرکت در آزمون اقدام کرده اند از فردا (دوشنبه) لغایت پنجشنبه ۲۰ اسفند بر روی سایت شرکت سنجش قرار می گیرد.

وی افزود: تمام داوطلبان عضویت کننده در آزمون سراسری سال ۹۵ باید در این مهلت به سایت شرکت سنجش مراجعه کنند و بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی اقدام و در صورت نیاز آن را ویرایش کنند.

هنوز هم میتوانید در کنکور سراسری سال ۹۵ عضویت کنید

مشاور عالی شرکت سنجش گفت: به منظور کمک با داوطلبانی که در مهلت مقرر جهت عضویت در آزمون سراسری سال ۹۵ اقدام نکرده اند ترتیبی اتخاذ شده است که از فردا (دوشنبه) تا پنجشنبه ۲۰ اسفند بتوانند با مراجعه به سایت شرکت سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه های منتشره به خاص اطلاعیه روز شنبه اول اسفند ۹۴ در صورت داشتن شرایط با تکمیل تقاضانامه اینترنتی نسبت به عضویت اقدام کنند.

منبع: تسنیم

مشاور عالی شرکت سنجش گفت: داوطلبانی که در مهلت تعیین شده است موفق به ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۵ نشدند از فردا (دوشنبه) تا روز پنجشنبه ۲۰ اسفند جهت ثبت‌نام

واژه های کلیدی: دوشنبه | دوشنبه | پنجشنبه | آزمون سراسری | خبر | دانشگاه |


برچسب ها: , , , ,