رئیس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه هزینه ایجاد شغل بین ۳۰۰تا ۴۰۰ میلیون تومان است گفت: باید علاوه بر ایجاد شغل به کم کردن هزینه های ناشی از آن هم توجه کنیم.

هزینه ایجاد شغل در کشور 400میلیون تومان است

محمود نیلی احمد آبادی مدیر دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ گفت: امروزه شبکه‌سازی دانشگاه ها در سطح ملی و بین‌المللی یکی از بحث‌های مهم در کشور است.

وی ادادمه داد: خوشبختانه امروزه در دانشگاه‌های کشور هم این عنوان به خوبی دیده می‌شود که ما باید جهت برطرف این مسئله از لایه‌های مدیریتی عبور کنیم.

رئیس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه هزینه ایجاد شغل در کشور بین ۳۰۰تا ۴۰۰ میلیون تومان هست، مطرح کرد: باید علاوه بر ایجاد شغل به کم کردن هزینه های ناشی از آن هم توجه خاص ای داشته باشیم.

هزینه ایجاد شغل در کشور ۴۰۰میلیون تومان است

وی افزود: دانشجویان دکتری و ارشد جزو سرمایه‌های مهم هر دانشگاهی هستند و در عمل این ظرفیت بزرگ باید مورد استفاده قرار بگیرد؛ اگر این ظرفیت وارد فضای توسعه کشور نشود به قطع و یقین با چالش‌های بزرگی مواجه می‌شویم.

نیلی اضافه کرد: متاسفانه حضور دانشگاه‌ها در جامعه جدی گرفته نشده هست؛ اگر رشد مقالات علمی کم کردن پیدا کند، چون یک ارزش ملی شده است همه نسبت به آن حساس می‌شوند.

وی یادآور شد: ما در دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران تلاش می‌کنیم حضور بیشتری در جامعه داشته باشیم و از این رو به سمت بین‌المللی شدن دانشگاه، کارآفرینی، اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت اجتماعی باید حرکت کنیم.

انتهای پیام/

رئیس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه هزینه ایجاد شغل بین ۳۰۰تا ۴۰۰ میلیون تومان است گفت: باید علاوه بر ایجاد شغل به کم کردن هزینه های ناشی از آن هم توجه کنیم.

ضرورت شبکه سازی دانشگاه ها در کشور

واژه های کلیدی: دانشگاه | دانشگاه | ایران | دانشگاه تهران | توسعه کشور | بین المللی | ایجاد شغل | پژوهش


برچسب ها: , , , , , ,