هفته خوابگاه‌های دانشجویی با شعار «خوابگاه استاندارد، نماد مسئولیت و مشارکت» همزمان در تمام دانشگاه‌های کشور از روز گذشته (۳۰ اردیبهشت ماه) شروع شده است و تا پنجم خرداد ماه ادامه دارد.

شعار «خوابگاه استاندارد، نماد مسئولیت و مشارکت» ابلاغ شد

به گزارش حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ هر سال در آستانه هفته خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور به منظور توجه زیاد به خوابگاه های دانشجویی به عنوان منزل دوم دانشجو، روزهای این هفته از سوی ستاد وزارت بهداشت نامگذاری و برنامه های متعددی متناسب با هر روز در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

عبارات مهم : دانشگاه – خوابگاه
امسال نیز در جهت ارتقای کیفیت خدمات رفاهی و نیز فراهم کردن بستر مناسب به منظور همکاری حداکثری دانشجویان، ضمن تشکیل کمیته ای جهت برگزاری هفته خوابگاه ها، هفته خوابگاه های دانشجویی با شعار «خوابگاه استاندارد‏، نماد مسئولیت و مشارکت» طی یک هفته در همه دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش ۳۰ اردیبهشت ماه روز نخست هفته خوابگاه های دانشجویی هست، که با عنوان «خوابگاه‎، اقوام ایرانی- اتحاد فرهنگی» نامگذاری شده است هست.

شعار «خوابگاه، همتایاران- ترویج سالم زیستی» شعار روز دوم هفته خوابگاه های دانشجویی است که امروز ۳۱ اردیبهشت ماه با برنامه های مختلفی از سوی دانشگاه های علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

«خوابگاه، تولیدات دانشجویی» و «خوابگاه، نشاط و تندرستی با ورزش همگانی» به ترتیب جهت روزهای سوم و چهارم هفته خوابگاه های دانشجویی به عنوان شعار نامگذاری شده است اند.

روزهای پنجم و ششم هفته خوابگاه های دانشجویی نیز به ترتیب با شعار «خوابگاه سازی، نگرش خیرین امروز، رفاه نسل فردا» و «خوابگاه‏، اوقات فراغت تمرینی جهت زندگی» مزین شده است است که قطعا در این دو روز (۳ و ۴ خرداد ماه) برنامه های متنوعی در حوزه خوابگاه های دانشجویی از سوی دانشگاه های علوم پزشکی به اجرا در خواهد آمد.

آخرین روز هفته خوابگاه های دانشجویی امسال، که در تاریخ ۵ خرداد ماه همزمان برنامه های مختلفی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود، به نام «خوابگاه، تغذیه سالم- ضامن تندرستی» نامگذاری شده است است.
انتهای خبر/

واژه های کلیدی: دانشگاه | خوابگاه | اردیبهشت | برنامه | دانشگاه | برگزاری | پزشکی | اخبار دانشگاه


برچسب ها: , , , , , ,