مشاور عالی مدیر شرکت سنجش آموزش کشور گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته امسال ۱۳ مردادماه برگزار می‌شود.

زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی 96 اعلام شد

حسین توکلی مشاور عالی مدیر شرکت سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، ثبت‌نام جهت شرکت در آزمون‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۶ تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعم از دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده است در روز پنج‌شنبه ۱۸ خردادماه ۹۶ آخر پذیرفت.

وی افزود: براساس ضوابط، پذیرش در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۶، جهت ۶۷ کد رشته امتحانی به شرح مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام صورت می‌گیرد.

مشاور عالی مدیر شرکت سنجش آموزش کشور گفت: پذیرش در ۲۰ کد رشته امتحانی از ۶۷ کد رشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در ۴۷ کد رشته امتحانی دیگر از ۶۷ کد رشته امتحانی تنها براساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود.

زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۶ اعلام شد

وی اظهار کرد: جهت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶، تعداد ۹۱ هزار و ۶۹۹ داوطلب ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۳۶ هزار و ۹۸۳ نفر زن و ۵۴ هزار و ۷۱۶نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۴۰.۳۳ درصد ثبت‌نام کنندگان زن و ۵۹.۶۷ درصد مرد هستند.

توکلی ادامه داد: جهت شرکت در آزمون ۲۰ کد رشته امتحانی که پذیرش آنها با آزمون هست، تعداد ۸۱ هزار و ۸۷۲ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۳ هزار و ۴۵۸ نفر زن و ۴۸ هزار و ۴۱۴ نفر مرد هستند به عبارت دیگر ۴۰.۸۷ درصد زن و ۵۹.۱۳ درصد مرد هستند.

مشاور عالی مدیر شرکت سنجش آموزش کشور گفت: جهت شرکت در پذیرش ۴۷ کد رشته امتحانی از ۶۷ کد رشته امتحانی که صرفا براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) انجام می‌شود، ۹ هزار و ۸۲۷ داوطلب ثبت‌نام کرده اند که از این تعداد سه هزار و ۵۲۵ زن و ۶ هزار و ۳۰۲ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۲۵.۸۷ درصد زن و ۶۴.۱۳ درصد مرد هستند.

سه شنبه، وقت توزیع کارت آزمون کاردانی به کارشناسی

وی عنوان کرد: در آزمون داوطلبان ۲۰ کد رشته امتحانی که پذیرش آنها با آزمون هست، در روز سه‌شنبه ۱۰مرداد ۹۵ بر روی سایت شرکت سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و لذا داوطلبان ذیربط ضرورت دارد از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۹۶ تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۱۲ مرداد ۹۶ به سایت شرکت سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به مشاهده و دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط اقدام کنند.

مشاور عالی مدیر شرکت سنجش آموزش کشور گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته امسال ۱۳ مردادماه برگزار می‌شود.

توکلی افزود: براساس برنامه زمانی اعلام شده، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ جهت ۲۰ کد رشته امتحانی که پذیرش آنها براساس آزمون است و در روز جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

مشاور عالی مدیر شرکت سنجش آموزش کشور اظهار کرد: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی در هفته آخر شهریور ماه ۱۳۹۶ بر روی سایت شرکت سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: داوطلبانی که علاقه مند به گزینش رشته در دانشگاه آزاد اسلامی نیز هستند، ضرورت دارد براساس اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی که به طریق مقتضی و در مهلت مشخص شده است بر روی سایت مرکز آزمون دانشگاه مذکور قرار داده می‌شود با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و براساس شرایط و ضوابط اعلام شده، نسبت به گزینش کد رشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته‌ امتحانی مربوط اقدام کنند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: حسین توکلی | دانشگاه | داوطلبان | دانشگاه | آموزش | داوطلب | اسلامی | سازمان سنجش


برچسب ها: , , , , , ,