رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از راه اندازی آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان خبر داد.

راه اندازی آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان

محمدرضا فقیهی رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار کرد: آموزش به زائران عتبات دانشگاهیان با نشانه آمادگی معنوی، معرفت‌افزایی و آشنایی با پرسشها اجرایی سفر در سراسر کشور شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: جهت برگزاری همایش‌های استانی قبل از سفر و جلسات، سرفصل‌های آموزشی، بسته‌های فرهنگی، تصویر وکلیپ تهیه شده است و در اختیار شورا‌های هماهنگی ستاد در سراسر کشور قرار گرفته هست، جهت زائران عتبات دانشگاهیان یک جلسه آموزشی قبل از سفر برگزار می‌شود و این جلسات تا آخر این دوره ادامه دارد.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی، همایش‌های استانی هم با حضور مسئولین ستاد و کلیه زائرین مهم و ذخیره در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد که نخستین همایش استانی این دوره روز یازدهم مرداد ماه در گیلان و نخستین کلاس آموزشی قبل از سفر هم سه شنبه ۱۰ مرداد ماه در پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار می‌شود.

راه اندازی آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان

فقیهی تصریح کرد: از آنجایی که زائرین دانشگاهی خواهان اطلاعات بیشتری در خصوص عتبات و آمادگی جهت این سفر هستند به همین منظور سامانه آموزش مجازی مشمول بر سه درس” گفتاری اطراف عاشورا، آداب و احکام زیارت و حیات پاکان” راه‌اندازی شده است و متقاضیان می‌توانند به آدرس الکترونیکی samane.labbayk.ir مراجعه و با وارد کردن مشخصات خود از این بسته‌های آموزشی استفاده کنند.

وی گفت: آموزش مجازی به زائرین عتبات دانشگاهیان بعد از عضویت نهایی زائرین مهم و ذخیره در سامانه آموزش مجازی شروع شده است است و از بین زائرانی که با موفقیت دوره‌های آموزش مجازی را تا آخر شهریور ماه بگذرانند به ۳۱۳ نفر کمک هزینه ۱۰۰ هزار تومانی و به ۳ نفر به قید قرعه کمک هزینه ۵۰۰ هزار تومانی تعلق خواهد گرفت.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآور شد: زائرانی که موفق به دریافت گواهی نامه نهایی شدند، پی دی اف آن را با ذکر مشخصات و شماره تماس به آدرس amoozesh@labbayk.ir ارسال کنند تا در قرعه کشی دریافت کمک هزینه این دوره شرکت داده شوند.

انتهای پیام/

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از راه اندازی آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان خبر داد.

برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت زائران عتبات دانشگاهیان

واژه های کلیدی: مشخصات | اندازی | استانی | آموزشی | برگزاری | همایش | آموزش | زائران


برچسب ها: , , , , , , ,