پایتون (Python)، که البته گاهی به اشتباه پیتون تلفظ می شود، یک زبان برنامه نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و مفسر است که به وسیله خودو فان روسوم ‏ در سال ۱۹

دانلود JetBrains PyCharm Professional v2017.1.2 Build 171.4249 - نرم افزار برنامه نویسی به زبان پایتون

دانلود JetBrains PyCharm Professional v2017.1.2 Build 171.4249 – نرم افزار برنامه نویسی به زبان پایتون

  • بازدید: ۱۷۰,۳۱۹
  • دسته: نرم افزار » توسعه » محیط یکپارچه توسعه نرم افزار , توسعه » زبان برنامه نویسی

پایتون (Python)، که البته گاهی به اشتباه پیتون تلفظ می شود، یک زبان برنامه نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و مفسر است که به وسیله خودو فان روسوم ‏ در سال ۱۹۹۱ در کشور هلند طراحی شد. فلسفه ی ایجاد آن تاکید بر دو نشانه مهم خوانایی بالای برنامه های نوشته شده است و کوتاهی و بازدهی نسبی بالای آن هست. کلمات کلیدی و مهم این زبان به صورت حداقلی تهیه شده است اند و در برابر کتابخانه هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند. یک کار غیر معمول که در طراحی این زبان انجام گرفته استفاده از فاصله و جلوبردن متن برنامه جهت مشخص کردن بلوک های متفاوت کد هست. پایتون مدل های متفاوت برنامه نویسی (از جمله شیء گرا و برنامه نویسی دستوری و تابع محور) را پشتیبانی می کند و جهت مشخص کردن نوع متغییرها از یک سامانه ی پویا استفاده می کند. این زبان از زبان های برنامه نویسی مفسر بوده و به صورت کامل یک زبان شی گرا است که در شاخصه ها با زبان های تفسیری پرل، روبی، اسکیم، اسمال تاک و تی سی ال مشابهت دارد و از مدیریت خودکار حافظه استفاده می کند.
نرم افزار JetBrains PyCharm Professional از شرکت JetBrains یک IDE برنامه نویسی زبان Python بسیار قدرتمند است که با ابزار فوق حرفه ای خود مدیریت پروژه ها و برنامه نویسی به زبان پایتون را ساده و سریع می کند.

زبان پایتون که یک زبان شی گرا و سطح اوج است و خود یک Compiler (مفسر) است به وسیله Guido van Rossum هلندی در سال ۱۹۹۱ اختراع شد. برنامه PyCharm باعث کدنویسی سریع تر و دقت بالاتر و برنامه نویسی هوشمند به زبان Python می شود. به وسیله مفسر هوشمند آن، کدنویسی شما به صورت آنی آنالیز می شود و اشتباهات برنامه نویسی و خطای در حال اجرا گرفته می شود و به وسیله ادیتور هوشمند و پیشرفته خود، شما را جهت کدنویسی تمیزتر و کمتر راهنمایی می کند. PyCharm در واقع یک ناوبر پروژه کامل است که می توانید فایل های پروژه را به آن معرفی کرده و بین تمامی فایل های پروژه به زبان پایتون نوشته شده است جستجو کنید، بین متغیرهای متفاوت در فایل های متفاوت پل بزنید و عوض کردن لحظه ای ایجاد کنید. این IDE همچنین از Google App Engine نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید برنامه های به زبان پایتون خود را با آن در گوگل اپز منتشر کنید.

برچسب ها: django, django ide, ide, python, python ide, development platform, ادیتور, برنامه نویسی, زبان برنامه نویسی, محیط توسعه ی برنامه نویسی, ویراش کدهای برنامه نویسی, ویرایشگر کد, کد نویسی

واژه های کلیدی: افزار | پروژه | برنامه | برنامه نویسی | django | django ide | ide | python


برچسب ها: , , , , , , ,