خیزش فوت ۲ یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی ، ترسناک، به صورت دید سوم شخص و دارای شاخصه open world است که به وسیله شرکت Blue Castle Games توسعه یافته و به وسیل

پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360/ XBOX 360 - بازی خیزش فوت 2 جهت پلی استیشن 4/ PS3/ دانلود Dead Rising 2 PS4

دانلود Dead Rising 2 PS4, PS3, XBOX 360 – بازی خیزش فوت ۲ جهت پلی استیشن ۴, پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰

  • بازدید: ۲
  • دسته: کنسول »

خیزش فوت ۲ یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی ، ترسناک، به صورت دید سوم شخص و دارای شاخصه open world است که به وسیله شرکت Blue Castle Games توسعه یافته و به وسیله Capcom در سپتامبر ۲۰۱۰ جهت پلتفرم های پلی استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰ و مایکروسافت ویندوز انتشار یافته و سپس در سال ۲۰۱۶ جهت کنسول های نسل هشتم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر گردیده هست. داستان ها و اتفاقات این نسخه از بازی، پنج سال بعد از رخدادهای بازی پیشین بوده و داستان آن اطراف شخصیت Chuck Greene می باشد. وقایع بازی در نسخه اول در شهر Willamette اتفاق افتاده بود ولی در این نسخه در منطقه ی دیگری از امریکا و در شهر خیالی Fortune City اتفاق می افتد، این شهر از لحاظ شکل و شمایل و ساختاری شبیه به شهر Las Vegas می باشد. در این نسخه نسبت به نسخه اول تعداد بیشتری اسلحه و وسایل جهت از بین بردن زامبی ها قرار داده شده است هست. در بازی هم اسلحه گرم وجود دارد، هم اسلحه سرد. می توانید از سلاح هایی همچون کلت، مسلسل، شاتگان، نارنجک، چاقو، چوب بیسبال، سطل زباله، اره برقی و هرچیزی که در محیط اطراف قابل استفاده باشد را بردارید و شروع به قتل و عام زامبی ها کنید.

عبارات مهم : دانلود

برچسب ها: ps4, shooting, ps3, xbox 360, ایکس باکس ۳۶۰, پلی استیشن ۳, پلی استیشن ۴

مشخصات

نام: Dead Rising 2
تاریخ انتشار بازی: ۲۰۱۰/۰۹/۲۴
پلاتفرم: XBOX360, PS3, PS4
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ – ۹۶/۲/۹
منبع:

دانلود – پی سی دانلود

امتیاز:

Dead Rising 2 is an open world survival horror beat ’em up video game developed by Canadian company Blue Castle Games, published by Capcom, and released between September and October 2010 for the PlayStation 3, Xbox 360, and Microsoft Windows. It is a sequel to Dead Rising, and is the second entry in the series of the same, becoming one of the fastest selling games on Xbox Live. The game features a number of new features and improvements to its predecessor, including multiplayer options.

پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰/ XBOX 360 – بازی خیزش فوت ۲ جهت پلی استیشن ۴/ PS3/ دانلود Dead Rising 2 PS4

More info (open/close)

Platform: PS4
Type: PKG
Region: America
GameID: CUSA04313

راهنمای نصب

به علت این که دانلود از سرور های کمپانی سونی از کشور عزیزمان ایران کمی سخت هست، فایل های دیتای بازی های پلی استیشن ۴ به صورت دانلود با لینک مستقیم جهت بازدیدکنندگان قرار داده می شوند.
این فایل ها جهت کسانی مناسب خواهد بود که نسخه دیجیتالی بازی را از شبکه PSN خریداری کرده اند.

برای خرید بازی Dead Rising 2 از سایت PlayStation Store (سایت مهم فروش بازی)

اینجا کلیک

کنید.

خیزش فوت ۲ یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی ، ترسناک، به صورت دید سوم شخص و دارای شاخصه open world است که به وسیله شرکت Blue Castle Games توسعه یافته و به وسیل

رمز فایل

www.p30download.com

Platform: PS3
Frimware: CFW 4.22+
GameID: BLES00948

رمز فایل

www.p30download.com