رییس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: دانش‌آموختگان بین‌المللی دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران سرمایه کشور ما هستند و ما تلاش می‌کنیم ارتباط خود را با آن‌ها به عالی ترین نحو حفظ کنیم.

دانش‌آموختگان بین‌المللی دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران سرمایه کشور هستند

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ محمود نیلی احمد آبادی رییس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران امروز در هفتمین جشنواره بین الملل دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران که در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: این گونه برنامه ها جهت همه ما و بخصوص دانشجویان به یاد ماندنی است و آنچه که کشور عزیزمان ایران را زیباتر می کند، تنوع فرهنگی، قومی، جغرافیایی و زبانی است که با حضور دانشجویان خارجی این تنوع زیاد می شود.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – دانشجویان
وی ادامه داد: آنچه دنیا را دلپذیرتر کرده، تنوع در حوزه های متفاوت است و تفاوت زبان ها و فرهنگ های گوناگون این مساله را پررنگ می کند، به طور مثال کلمه دانشگاه در زبان فارسی به عنوان محل دانش یاد می شود، ولی در زبان انگلیسی به عنوان یونیورسیتی است که این مساله سنبل این تفاوت و تنوع هست.

رییس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران بیان کرد: شبکه ای از آدم های متنوع که در کنار یکدیگر قرار می گیرند آینده موفقیت آمیزی را جهت همه کسانی که در مجموعه قرار دارند فراهم می کند.

نیلی با بیان اینکه دانشجویان خارجی باید مردم کشور عزیزمان ایران را با فرهنگ غنی خود نیز آشنا کنند تصریح کرد: همه دانشجویان از کشورهایی هستند که دارای فرهنگ غنی و پرباری است و این فرصتی است تا مردم ما را با فرهنگ خود آشنا کنند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اضافه کرد: بیش از ۷۲ درصد مردم در این انتخابات شرکت کردند که این مساله در منطقه ما امری استثنایی است و دانشجویان خارجی می توانند این بعد از زندگی در کشور ما را نیز در کشورهای خود منعکس کنند و حضور پرشور مردم را در انتخاباتی که در کشور عزیزمان ایران برگزار می شود، در کشورهای خود اشاعه دهند.

رییس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران یادآور شد: خبر مردم کشور عزیزمان ایران خبر صلح و دوستی است و دانش آموختگان بین المللی دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران سرمایه کشور ما هستند و ما در عین حال که تلاش می کنیم ارتباط خود را با دانشجویان خارجی حفظ کنیم، از این دانشجویان می خواهیم که ارتباط خود را با ما حفظ کنند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | دانشجویان | دانشگاه | انتخابات | ارتباط | دانشگاه | برگزاری | فرهنگ | خارجی | ایران


برچسب ها: , , , , , , , ,