رئیس هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معتقدیم دانشگاه آزاد اسلامی با ارزش ترین ظرفیت فرهنگی نظام و کشور عزیزمان ایران است.

سفر‌های استانی در دستور کار واقع شده است است ، دانشگاه آزاد با ارزش‌ترین

به گزارش حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ علی اکبر ولایتی مدیر هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی روز سه شنبه هفتم شهریور ماه در محل دفتر مدیر هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار و در خصوص فعالیت های دانشگاه و ضرورت ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه عباسی نماینده املش و رودسر و عضو هیئت رئیسه مجلس، محمد زارعی نماینده کهکیلویه و بویر احمد و عضو کمیسیون صنایع، پور مختار نماینده کبودر آهنگ، حسن پور نماینده سیرجان و عضو کمیسیون صنایع، قره خانی نماینده علی آباد کتول و سخنگوی کمیسیون انرژی و ابوترابی نماینده نجف آباد و مدیر کمیته امنیت داخلی کمیسیون قضائی حضور داشتند و به ارائه نقطه نظرات خود در حوزه های متفاوت پرداختند.

در ابتدای این دیدار منادی معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی گزارشی از تعاملات و ارتباطات دانشگاه با مجلس و نظر های نمایندگان و روند رو به رشد این ارتباطات ارائه کرد و از حمایت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیر و تقدیر کرد.

سفر‌های استانی در دستور کار واقع شده است است ، دانشگاه آزاد با ارزش‌ترین

تلاش جهت ارتقاء جایگاه دانشگاه آزاد

ولایتی در این دیدار و بعد از ارائه نقطه نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و اظهار امیدواری جهت ادامه برگزاری جلسات و همچنین خوش آمدگویی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: از حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی بسیار سپاسگزار هستیم و معتقدیم با برنامه ریزی های دقیق آینده نگری شده است می توان به بسیاری از اهداف و ماموریت های محوله در جهت نظر های نظام دست یافت و اینجانب و مسئولان و همکاران در حوزه های متفاوت با توجه خاص و عزم جزم به منظور ارتقاء جایگاه دانشگاه آزاد تلاش خواهیم کرد و رهبر و دیگر مسئولان دانشگاه نیز در این مسیر حرکت می کنند و تحولات مثبتی در حال شکل گیری است.

وی در ادامه تصریح کرد: در حوزه های فرهنگی در کنار مباحث آموزشی و پژوهشی با توجه خاص اقدام شده است است و معتقدیم دانشگاه آزاد اسلامی با ارزش ترین ظرفیت فرهنگی نظام و ایران است و حتما باید در جهت ارزش های اسلامی، نظر های مترقی نظام ، منویات مقام معطم رهبری و منطبق با فرهنگ اسلامی – ایرانی برنامه های فرهنگی اجرا شود و در این جهت مصمم هستیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و اقتدار نظام مدیون پشتیبانی و همراهی های مردم، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و رشادت های مدافعان حرم ،شهدا ، ایثارگران و شهدای گرانقدری همچون شهید حججی است و دانشگاه آزاد اسلامی خود را ملزم به حفظ ارزش های اسلامی و دینی می داند.

ولایتی مدیر هیئت امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی به انجام سفرهای استانی هم اشاره کرد و گفت : با توجه به ضرورت موجود جهت آشنایی با امکانات ، ظرفیت ها و بعضی پرسشها ، برنامه سفرهای استانی را در دستور کار قرار داده ایم و نخستین سفر هم از مشهد مقدس شروع شده است و امیدواریم در یک برنامه زمانبندی شده است بتوان با حضور در استان ها در جهت برطرف پرسشها و تلاش جهت ارتقا واحدهای استانی گام های جدی تری را برداشت.

رئیس هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معتقدیم دانشگاه آزاد اسلامی با ارزش ترین ظرفیت فرهنگی نظام و کشور عزیزمان ایران است.

در این دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ارائه نظر های خود پرداختند.

عباسی عضو هیئت رئیسه مجلس با ابراز خرسندی از حضور ولایتی در راس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فضای بسیار خوب و مناسبی فراهم شده است و باید برنامه ریزی مورد نیاز و تلاش جدی جهت دستیابی به ماموریت های تعریف شده است و حرکت در مسیر ارزش های انقلاب برداشته شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تحولات ارزشمندی در سطح مدیریتی دانشگاه با توجه مقام معظم رهبری شکل گرفته که امید به توسعه فعالیت ها را فراهم کرده است.

ضرورت توجه جدی به اقتصاد مقاومتی

حسن پور نماینده سیرجان هم در سخنانی به اهمیت فعالیت های فرهنگی در کنار توسعه کارها آموزشی اشاره کرد و افزود: انتظار از دانشگاه آزاد اسلامی در دوره تازه مدیریتی و حضور جنابعالی و رهبر زیاد کردن یافته و امیدواریم با برنامه ریزی دقیق شاهد دستیابی به اهداف تعیین شده است باشیم.

وی توجه به عنوان اقتصاد مقاومتی را بسیار مهم دانست و خواستار توجه هر چه زیاد در برنامه های مرتبط با این برنامه شد.

قره خانی نماینده علی آباد کتول هم با اشاره به ضرورت پرهیز از کارها باندی و جناحی در دانشگاه و تعریف مسیر درست در جهت اهداف نظام گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه ملی کشور است و مجلس هم در تمامی زمینه ها حمایت می کند و باید از تمام ظرفیت های دانشگاه جهت ارتقا سطح علمی، پژوهشی و آموزشی بهره برداری کرد؛ امید به تحولات مثبت در دوره تازه فراهم شده است است.

سفر‌های استانی در دستور کار واقع شده است است ، دانشگاه آزاد با ارزش‌ترین

جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در مجموعه آموزش عالی کشور

زارعی نماینده کهکیلویه و بویراحمد هم با اشاره به جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در مجموعه آموزش عالی کشور گفت : دانشگاه آزد اسلامی در تمامی زمینه ها علاوه بر مباحث آموزشی و پژوهشی، در حوزه های متفاوت دارای امکانات و ظرفیت های ارزشمندی است که با حضور تیم تازه مدیریتی امکان بهره برداری از آنها فراهم شده است و باید برنامه ریزی دقیق در این زمینه انجام شود.

حمایت مجلس از فعالیت های رو به رشد دانشگاه آزاد اسلامی

پور مختار نماینده بهار و کبودر موزیک هم با تاکید بر حمایت مجلس از فعالیت های رو به رشد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تغییرات ارزشمندی شروع شده است که استمرار و استمرار آن بسیار اهمیت دارد و باید در این جهت گام های ارزشمندی را تدبیر و برنامه ریزی کرد.

ابوترابی نماینده نجف آباد هم با ابراز خرسندی از کارها ولایتی و تیم تازه مدیریتی تاکید کرد: بخش عمده ای از درآمدهای دانشگاه وابسته به شهریه دانشجویان است و باید تدابیر جدی تری جهت این مهم در نظر گرفته شود و وابستگی به شهریه ها تا حد ممکن کم کردن یابد.

در ادامه جلسه در خصوص بعضی مباحث مرتبط با دانشگاه های آزاد اسلامی استان های متفاوت و پرسشها پیش رو و همچنین پیشنهادات نمایندگان مجلس بحث و تبادل نطر انجام شد.

رئیس هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معتقدیم دانشگاه آزاد اسلامی با ارزش ترین ظرفیت فرهنگی نظام و کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | نمایندگان مجلس | برنامه ریزی | دانشگاه | برنامه | استانی | دانشگاه | فعالیت | اسلامی


برچسب ها: , , , , , , ,