رئیس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامیبا بیان اینکه دانشجویان نباید به دنبال استخدام درمراکز دولتی باشند،گفت: کارآفرینی و خوداشتغالی باید سر لوحه کارها قرار گیرد.

دانشجویان نباید به دنبال استخدام در مراکز دولتی باشند

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ علی عباس‌پور مدیر واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور سراسری ۹۶ با بیان اینکه تعداد قابل ملاحظه‌ای رتبه‌های برتر بعد از قبولی در دانشگاه با افت تحصیلی مواجه می‌شوند، اظهار کرد: داوطلبان باید توجه داشته باشند که کنکور نشانه نهایی تحصیل نیست و باید در دانشگاه نیز تلاش کنند.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب تلاش بسیاری انجام شد تا غول کنکور را جوانان به زانو در بیاورند و در‌های دانشگاه به روی آنها باز باشد که چنین هدفی محقق شده است است.

مدیر واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به تجربیات ما در کارشناسی ارشد و کارشناسی، تلاش می‌کنیم دانشگاه‌ها با کیفیت قابل توجهی جهت دانشجویان ارائه خدمت داشته باشند، البته فقط بحث آموزشی جهت دانشجویان مطرح نیست آیا که انسان موجودی چند بعدی بوده و باید در همه جوانب حرفه‌ای عمل کند.

دانشجویان نباید به دنبال استخدام در مراکز دولتی باشند

وی افزود: جهت تحقق سایر اهداف از جمله تقویت روابط اجتماعی امکانات متعددی در دانشگاه از قبیل برنامه‌های ورزشی، مذهبی و آموزش‌های تخصصی در نظر گرفته شده است است.

عباس‌پور با اشاره به اوضاع دانشجویان واحد علوم تحقیقات گفت: یک سوم دانشجویان ما دانشجویان دوره کارشناسی و دو سوم آنها مقطع تحصیلات تکمیلی هستند، البته امسال در بعضی رشته‌ها مانند مهندسی برق، مکانیک و حقوق در دوره کارشناسی پذیرش خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه این دانشگاه سابقه طولانی در دوره تحصیلات تکمیلی دارد، اظهار کرد: در زمینه مهندسی محیط زیست و آزمایشگاه‌های فیزیک پلاسما دستاورد‌های خوبی داشتیم.

رئیس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه باید از امکانات حداکثر استفاده را داشته باشیم، افزود: دانشجویان با تلاش خود می‌توانند به فردی فرهیخته و چند بعدی تبدیل شوند که دانشگاه صرفا بستر مناسبی جهت رسیدن به این نشانه می‌توانند ایجاد کنند.

رئیس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامیبا بیان اینکه دانشجویان نباید به دنبال استخدام درمراکز دولتی باشند،گفت: کارآفرینی و خوداشتغالی باید سر لوحه کارها قرار گیرد.

وی یادآور شد: دانشجویان نباید فقط به دنبال استخدام در مراکز دولتی باشند، بلکه کارآفرینی و خوداشتغالی را باید سر لوحه فعالیت‌ها قرار دهند، آیا که جوانان بااستعداد و فرهیخته‌ای کشور وجود دارد که می‌تواند این نشانه را تحقق ببخشد.

انتهای پیام/

دانشجویان به دنبال استخدام استخدام در مراکز دولتی نباشند

واژه های کلیدی: کنکور سراسری | دانشجویان | دانشگاه | استخدام | مهندسی | دانشگاه | تحقیقات | استخدام | اسلامی


برچسب ها: , , , , , ,