فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های متفاوت تحصیلی متمرکز کنکور ۹۴ اعلام شد و قبول شدگان می توانند در روزهای ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه در مراکز آموزش عالی که قبول

جزییات عضویت قبول شدگان کنکور 94

فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های متفاوت تحصیلی متمرکز کنکور ۹۴ اعلام شد و قبول شدگان می توانند در روزهای ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه در مراکز آموزش عالی که قبول شده است اند، عضویت کنند.

​اسامی پذیرفته شدگان نهایی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، دانشگاه خبر نور، پردیس های دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی، رشته های تحصیلی مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور هست. همچنین اسامی پذیرفته شدگان مرحله پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی جهت دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، دانشگاه خبر نور و دوره های مجازی درسال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ بر روی سایت شرکت سنجش قرار گرفته است.

در صورتی که دانشگاه یا موسسه ای برنامه زمانی جهت عضویت در سایت خود درج نکرده باشد، پذیرفته شدگان این قبیل موسسات مورد نیاز است بر اساس برنامه زمانی عضویت به محل قبولی مراجعه کنند.

جزییات عضویت قبول شدگان کنکور ۹۴

برنامه زمانی عضویت از پذیرفته شدگان جهت آن دسته از موسسات آموزش عالی که در سایت اینترنتی خود اعلام نکرده اند:

یکشنبه ۲۲ شهریورماه به ترتیب حرف اول نام خانوادگی : الف – ب – پ – ت – ث -ج – چ

دوشنبه ۲۳ شهریورماه به ترتیب حرف اول نام خانوادگی : ح – خ- د -ذ- ر – ز- ژ – س

سه شنبه ۲۴ شهریورماه به ترتیب حرف اول نام خانوادگی : ش – ص- ض – ط – ظ- ع – غ – ف – ق – ک

فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های متفاوت تحصیلی متمرکز کنکور ۹۴ اعلام شد و قبول شدگان می توانند در روزهای ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه در مراکز آموزش عالی که قبول

چهارشنبه ۲۵ شهریورماه به ترتیب حرف اول نام خانوادگی : گ – ل – م – ن – و – هـ – ی

آن دسته از پذیرفته شدگانی که جهت آنان جایگزین کدرشته قبولی یکی از کدهای ۱۱ و۱۷ (دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی)، ۱۲ (دانشگاه شاهد)، ۱۵ (رشته مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی)، ۱۸ (موسسه غیرانتفاعی رفاه)، ۱۴ (دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری) درج شده است به منزله آن است که منحصراً در کدرشته مذکور نمره علمی مورد نیاز را دارا بوده و در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت یکی ازکدرشته های موسسه مذکور قرار گرفته اند.

آن دسته از پذیرفته شدگانی که علاوه بر کدرشته قبولی اعلام شده است (۵ رقمی) یکی از کدهای فوق نیز در اعلام نتیجه های جهت آنها مشخص گردیده، توجه داشته باشند که به علت داشتن نمره علمی مورد نیاز در اولویت قبل از رشته قبولی، در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت یکی از کدرشته های موسسه مذکور قرار گرفته اند.

برنامه زمانی مصاحبه این دسته از افراد در اطلاعیه روز دوشنبه ۲۳ شهریورماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی شرکت سنجش منتشر خواهد شد. عدم مراجعه جهت شرکت در مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته های مذکور به منزله انصراف از رشته ذیربط تلقی می شود.

مدارک مورد نیاز جهت عضویت هر یک از پذیرفته شدگان (با اعمال نمره و سوابق تحصیلی و یا منحصراً سوابق تحصیلی) بر حسب مورد تفاوت دارد و مورد نیاز است جهت اطلاع دقیق از مدارک به سایت شرکت سنجش مراجعه کرده و بعد از تهیه مدارک مورد نیاز جهت عضویت به موسسه آموزش عالی قبولی مراجعه کرده و آن را تحویل دهند.

نحوه و تاریخ انتشار فهرست اسامی معرفی شدگان رشته های تحصیلی نیمه متمرکز آزمون سراسری سال ۱۳۹۴

جزییات عضویت قبول شدگان کنکور ۹۴

اطلاعیه شرکت سنجش آموزش کشور راجع به تاریخ و محل انجام آزمون عملی رشته تحصیلی نیمه متمرکز علوم ورزشی و یا انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش سایر رشته های تحصیلی نیمه متمرکز آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ در ۱۳ مهرماه منتشر می شود.

این رشته ها مشمول بر دوره های روزانه، شبانه «نوبت دوم» دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه های علوم پزشکی کشور است که به همراه فهرست اسامی و شماره داوطلبی معرفی شدگان تا چند برابر ظرفیت در همان وقت منتشر خواهد شد.

معرفی شدگان هر یک از رشته های تحصیلی مذکور مورد نیاز است با توجه به برنامه زمانی اعلام شده است و ضوابط مندرج در اطلاعیه ای که به همراه فهرست معرفی شدگان این قبیل رشته ها منتشر خواهد شد، جهت شرکت در مراحل متفاوت گزینش رشته یا رشته های مربوط اقدام کنند.

زمان انتشار کارنامه کنکور سراسری ۹۴

فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های متفاوت تحصیلی متمرکز کنکور ۹۴ اعلام شد و قبول شدگان می توانند در روزهای ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه در مراکز آموزش عالی که قبول

برای کلیه پذیرفته شدگان و داوطلبانی که فرم گزینش رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده ولی پذیرفته نشده اند، کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کدرشته های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره کل وی در همان کدرشته و رتبه آخرین نفر پذیرفته شده است از روز پنجشنبه ۲۶ شهریورماه در سایت شرکت قرار داده می شود.

با توجه به کنترل های متعدد و بررسی های انجام شده است از صحت نتیجه های اعلام شده است اطمینان حاصل شده است است با این وجود داوطلبان بعد از دریافت کارنامه نتیجه های نهایی آزمون در صورت هر گونه سئوال می توانند حداکثر تا ۱۸ مهر ماه منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در پایگاه اطلاع رسانی شرکت سنجش اقدام کنند.

منبع: مهر

جزییات عضویت قبول شدگان کنکور ۹۴

واژه های کلیدی: آموزش | معرفی | دانشگاه | دانشگاه | شهریورماه | خبر | دانشگاه |


برچسب ها: , , , ,