مرحله دوم آزمون (مصاحبه) دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ از ۱۲ تیر تا ۱۸ مرداد ۹۶ جهت داوطلبان مجاز آزمون دکتری در مناطق آمایشی برگزار می شود.

وقت مصاحبه از ۱۲ تیر شروع می شود ، جزئیات مرحله دوم آزمون دکتری علوم پزشکی

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ مرحله دوم آزمون (مصاحبه) دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ به صورت ساختارمند و در قالب چند ایستگاه مجزا (شامل تسلط بر آخر نامه مقطع قبلی و مقاله مستخرج از آن، جستجوی منابع علمی، توانایی ارائه مطالب علمی، تسلط بر زبان انگلیسی و مباحث تخصصی رشته) برگزار خواهد شد.

در هریک از ایستگاه های مصاحبه ساختارمند، راهنمای ایستگاه مربوطه در اختیار داوطلب قرار می گیرد و بعد از حضور داوطلب در هر ایستگاه در وقت تعیین شده است (در حدود ۱۰ دقیقه) ممتحنین با استفاده از چک لیست های موجود جهت هر ایستگاه، به ارزیابی داوطلب خواهند پرداخت.

شرایط و نکات قابل توجه داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه:

وقت مصاحبه از ۱۲ تیر شروع می شود ، جزئیات مرحله دوم آزمون دکتری علوم پزشکی

بر اساس مصوبه نوزدهمین جلسه شورای علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، از سال تحصیلی ۹۶-۹۷ و به بعد قبولی نهایی در آزمون منوط به کسب حد نصاب حداقل ۳۰ درصد از کل نمره آزمون مصاحبه، با رعایت سایر شرایط و مقررات است.

اطلاعات مربوط به آدرس و وقت مصاحبه در هر دانشگاه در جدول شماره ۲ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی درج شده است هست. اطلاعات دقیق تر در مورد وقت اجرای مصاحبه داوطلبان در سایت دانشگاه درج خواهد شد و جهت اطمینان از وقت دقیق مصاحبه مراجعه به سایت دانشگاه برگزار کننده الزامی هست. عدم حضور به موقع در مصاحبه به منزله انصراف از آزمون است.

داوطلبان باید جهت حضور در جلسه باید علاوه بر کارت شناسایی معتبر، کارت ورود به جلسه خود را همراه داشته باشند.

داوطلبان باید از مدارک بارگذاری شده است خود در پورتال مرکز سنجش پزشکی یک نسخه کپی تهیه کرده و در قالب یک CD، در روز مصاحبه تحویل همکاران در دانشگاه دهند.

مرحله دوم آزمون (مصاحبه) دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ از ۱۲ تیر تا ۱۸ مرداد ۹۶ جهت داوطلبان مجاز آزمون دکتری در مناطق آمایشی برگزار می شود.

با توجه به اینکه ارائه آخر نامه در وقت مصاحبه الزامی هست، داوطلبان مورد نیاز است حتما یک نسخه از آخر نامه خود را همراه داشته باشند. دانشجویان ترم آخر نیز باید آخر نامه دفاع
شده یا آماده دفاع خود را جهت ارائه به گروه مصاحبه کننده به همراه داشته باشند. عدم ارائه آخر نامه موجب کسر امتیاز مربوط به این بخش می شود.

هر گونه اطلاعات زیاد از طریق سایت دانشگاه برگزار کننده مصاحبه اطلاع رسانی خواهد شد.

تقویم برگزاری مصاحبه دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی در مناطق آمایشی سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶

جداول تفکیک شده است رشته ها و دانشگاه های علوم پزشکی برگزار کننده در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انتشار یافته است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: دانشگاه | ایستگاه | اطلاعات | داوطلبان | دانشگاه | برگزاری | پزشکی | همراه | تخصصی | داوطلب


برچسب ها: , , , , , , , ,