مشاور عالی شرکت سنجش و آموزش کشور با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد داوطلبان کنکور ۹۶ در گروه آزمایشی تجربی قرار دارند، گفت: این آزمون روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه سال ۹۶ د

قرار دارند ، تجربی&quot، بیش از 50 درصد داوطلبان کنکور در گروه آزمایشی &quot

بیش از ۵۰ درصد داوطلبان کنکور در گروه آزمایشی "تجربی" قرار دارند

عبارات مهم : آموزش

مشاور عالی شرکت سنجش و آموزش کشور با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد داوطلبان کنکور ۹۶ در گروه آزمایشی تجربی قرار دارند، گفت: این آزمون روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه سال ۹۶ در حوزه های امتحانی سراسر کشور برگزار می شود.

دکتر حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: آزمون سراسری سال ۹۶ به منظور پذیرش دانشجو جهت دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس های خودگردان های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه خبر نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، پردیس های دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و همچنین کدرشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

قرار دارند ، تجربی&quot، بیش از ۵۰ درصد داوطلبان کنکور در گروه آزمایشی &quot

وی در ادامه تصریح کرد: جهت شرکت در کنکور سال ۹۶ جمعاً تعداد ۹۲۹ هزار و ۷۹۱ داوطلب عضویت نموده اند که از این تعداد ۵۴۸ هزار و ۲۲۰ نفر زن و مابقی مرد هستند. به گفته دکتر توکلی، از تعداد عضویت کنندگان کنکور سراسری تعداد ۱۴۸ هزار و ۴۲۹ نفر در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، تعداد ۵۸۰ هزار و ۳۰۱ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی، ۱۸۴ هزار و ۱۲۲ نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی، ۱۰ هزار و ۴۸۵ نفر در گروه آزمایشی هنر و ۶۴۵۴ داوطلب نیز در گروه آزمایشی زبان های خارجی عضویت نموده اند. بطور کلی تعداد ۵۱ هزار و ۴۵۴ نفر علاوه بر شرکت در کنکور گروه های آزمایشی مهم علاقمندی خود را در گروه آزمایشی هنر و تعداد ۱۱۱ هزار و ۹۴۸ نفر نیز علاقمندی خود را جهت شرکت در گروه آزمایشی زبان های خارجی اعلام کردند.

مشاور عالی شرکت سنجش و آموزش کشور گفت: آمار داوطلبان عضویت کننده در کنکور ۹۶ با تعداد ۹۲۹ هزار و ۷۹۱ داوطلب نسبت به آمار داوطلبان عضویت کننده در آزمون سراسری ۹۵ که تعداد ۸۶۰ هزار و ۴۳۷ نفر بوده است تعداد ۶۹ هزار و ۳۵۵ نفر به عبارتی حدود ۷٫۵ درصد زیاد کردن یافته است.

مشاور عالی شرکت سنجش و آموزش کشور با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد داوطلبان کنکور ۹۶ در گروه آزمایشی تجربی قرار دارند، گفت: این آزمون روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه سال ۹۶ د

توکلی یادآور شد: براساس برنامه زمانی اعلام شده است آزمون سراسری ۹۶ در روزهای پنجشنبه ۱۵ و جمعه ۱۶ تیرماه ۹۶ در حوزه های امتحانی مربوطه برگزار می شود.

وی در آخر خاطرنشان کرد: کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان گروه های آزمایشی پنج گانه آزمون سراسری ۹۶ دوشنبه ۱۲ تیرماه بر روی سایت شرکت سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد. لذا داوطلبان از روز دوشنبه ۱۲ تا چهارشنبه ۱۴ تیرماه می توانند با مراجعه به سایت شرکت سنجش پرینت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

واژه های کلیدی: آموزش | داوطلب | کنکور ۹۶ | دانشگاه | داوطلبان | آزمون سراسری | کنکور سراسری | گروه آزمایشی


برچسب ها: , , , , , , ,