معاون آموزشی وزارت علوم گفت: ظرفیت پذیرش دانشجویان، فضای سرانه دانشگاهها و رتبه علمی مدرسان دانشگاهی از جمله شاخصهای مهم و تاثیر گذار در ارتقا سطح کیفی دا
عبارات مهم : آموزش وی بیان کرد: ظرفیت پذیرش دانشجویان، فضای سرانه دانشگاه ها و رتبه علمی مدرسان دانشگاهی از جمله شاخص های مهم و تاثیر گذار در ارتقا سطح کیفی دانشگاه محسوب می شود و این پرسشها در سایه توجه دولت تدبیر و امید به خوبی در وزارت علوم در حال انجام هست.
نیاسر اظهار داشت: ایجاد نظام پاسخگو، توجه به نظرات دانشجو و حساسیت به حضور استادان و تامین امکانات آموزشی از جمله عواملی است که می تواند سطح کیفی آموزش را در مراکز دانشجویی ارتقا بخشد.
وی با بیان اینکه باید در دانشگاه ها توجه خاص ای به شیوه های کمک آموزشی شود، افزود: دانشگاه باید شیوه تازه آموزشی را ترویج کند تا تعامل بین استاد و دانشجو فراهم و سطح کیفی آموزش ارتقا یابد.
معاون آموزشی وزارت علوم یادآور شد: دومین دوره همایش علمی آموزش عالی با محوریت سلامتی آموزش روز پنجشنبه برگزار خواهد شد و مسائلی چون استادان آموزشی و اخلاق آموزشی در آن به بحث و بررسی گذاشته می شود.
انتهای پیام/
واژه های کلیدی: آموزش | دانشجو | آموزشی | دانشجو | دانشگاه | دانشگاه | وزارت علوم | پذیرش دانشجو
برچسب ها: آموزش, آموزشی, پذیرش دانشجو, دانشجو, دانشگاه, وزارت علوم