مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه بیش از ۹۵ درصد داوطلبان دکتری ۹۶ نسبت به مشاهده نتیجه ازمون خود اقدام کردند، گفت: داوطلبان از روز شنبه ۹ تا چه

شروع گزینش رشته آزمون دکترا از 9 اردیبشهت ماه

شروع گزینش رشته آزمون دکترا از ۹ اردیبشهت ماه

عبارات مهم : آموزش

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه بیش از ۹۵ درصد داوطلبان دکتری ۹۶ نسبت به مشاهده نتیجه ازمون خود اقدام کردند، گفت: داوطلبان از روز شنبه ۹ تا چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه وقت دارند نسبت به گزینش رشته خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده است کارنامه نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.d) نیمه متمرکز ۹۶ به همراه اطلاعیه مربوط از ساعت ۱۲ روز دوشنبه، ۲۸ فروردین ۹۶ بر روی سایت شرکت سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org قرار گرفت.

شروع گزینش رشته آزمون دکترا از ۹ اردیبشهت ماه

وی در ادامه تصریح کرد: تا ساعت ۱۰ صبحگاه امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۶ از تعداد ۲۱۲ هزار و ۹۴۱ داوطلب حاضر در جلسه آزمون تعداد ۲۰۲ هزار و ۳۲۹ نفر نسبت به مشاهده کارنامه نتیجه اولیه خود با تهیه پرینت از آن اقدام کرده اند. به عبارت دیگر ۹۵ درصد داوطلبان حاضر در جلسه آزمون نسبت به مشاهده کارنامه و تهیه پرینت از آن اقدام کردند.

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور تاکید کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده است دفترچه راهنمای گزینش رشته های تحصیلی (شماره ۲) آزمون فوق از عصر روز گذشته چهارشنبه ۳۰ فروردین ۹۶ بر روی سایت شرکت سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه بیش از ۹۵ درصد داوطلبان دکتری ۹۶ نسبت به مشاهده نتیجه ازمون خود اقدام کردند، گفت: داوطلبان از روز شنبه ۹ تا چه

به گفته وی، بر اساس ضوابط داوطلبانی که مجاز به گزینش رشته شده است باشند، می توانند جهت پذیرش در کد رشته محل های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بجز دانشگاه آزاد اسلامی با مراجعه به سایت شرکت سنجش آموزش کشور و بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای گزینش رشته های تحصیلی (شماره ۲) و اطلاعیه های منتشره نسبت به گزینش حداکثر ۵۰ کدرشته محل از میان کد رشته محل های تحصیلی مورد علاقه از کد رشته امتحانی مربوط اقدام و از روز شنبه( ۹ اردیبهش) تا چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۶ با مراجعه به سایت این شرکت کدرشته محل های انتخابی خود را به ترتیب اولویت در فرم گزینش رشته اینترنتی ثبت کنند.

دکتر توکلی گفت: بر اساس برنامه زمانی آینده نگری شده است فهرست اسامی معرفی شدگان جهت حد نصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی، پژوهشی و سایر موارد دیگر) همراه برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه های مجری در هفته اول خرداد ۹۶ از طریق سایت شرکت سنجش منتشر خواهد شد.

به گفته وی، در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ تعداد ۲۶۰ هزار و ۵۲۰ داوطلب نسبت به عضویت در آزمون اقدام کردند که از این تعداد ۲۱۲ هزار و ۹۴۱ داوطلب در جلسه آزمون حاضر و ۴۷ هزار و ۵۷۲ نفر غایب بودند.

شروع گزینش رشته آزمون دکترا از ۹ اردیبشهت ماه

وی ادامه داد: از تعداد داوطلبان حاضر در جلسه آزمون تعداد ۱۹۹ هزار و ۳۰۳ نفر مجاز به گزینش رشته شدند و از این تعداد ۷۵ هزار و ۱۴۸ نفر مجاز به گزینش رشته های دوره های روزانه و سایر دوره ها هستند و ۱۲۴ هزار و ۱۵۵ نفر منحصرا مجاز به گزینش رشته سایر دوره ها هستند.

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور در آخر خاطرنشان کرد: همچنین داوطلبانی که مجاز به گزینش رشته شدند و علاقه مند به گزینش رشته در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، مهم است در مهلت تعیین شده است به سایت این دانشگاه مراجعه و بر اساس اطلاعیه های مربوطه در سایت آن دانشگاه نسبت به گزینش کدرشته محل های خود اقدام کنند.

واژه های کلیدی: آموزش | برنامه | دانشگاه | داوطلبان | اخبار کنکور و دانشگاه


برچسب ها: , , , ,