مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت عضویت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ ….

آخرین مهلت عضویت کنکور ارشد 95

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت عضویت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ ….

آخرین مهلت شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت عضویت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ در روز جاری (یکشنبه ۲۲آذر) خبر داد.حسین توکلی با بیان این مطلب گفت: عضویت از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور که از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۱۶ آذر ماه از طریق سایت شرکت سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org شروع شده، امروز،یکشنبه ۲۲ آذر ماه آخر می پذیرد.

وی ادامه داد: کلیه داوطلبان ضرورت دارد که بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک در مهلت تعیین شده است به سایت شرکت سنجش مراجعه و نسبت به عضویت اقدام کنند.

آخرین مهلت عضویت کنکور ارشد ۹۵

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد آمار عضویت کنندگان و وقت اجرای آزمون نیز اظهار کرد: تا ساعت ۸ امروز،یکشنبه ۲۲ آذرماه، تعداد ۲۵۱ هزار و ۳۴۷ داوطلب نسبت به عضویت اقدام کرده اند. این آزمون در صبح و عصر روز پنج شنبه ۱۶ و جمعه ۱۷ اردیبهشت سال ۹۵ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود.

عبارات مهم : آموزش

مهلت عضویت کنکور ارشد تا چهارشنبه تمدید شد
مشاورعالی شرکت سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت عضویت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ آذرماه خبر داد.حسین توکلی گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات مورد نیاز جهت آن دسته از داوطلبانی که علاقه مند به عضویت جهت شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ و بیست ویکمین المپیاد دانشجویی کشور هستند؛ ولی تاکنون جهت عضویت اقدام نکردند، مهلت عضویت تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ آذرماه تمدید شد.

وی ادامه داد: به کلیه داوطلبان آزمون مذکور توصیه می شود، در این مهلت با مراجعه به سایت شرکت سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنما که در تاریخ ۱۸ آذرماه روی سایت قرار داده، بعد از فراهم نمودن مدارک مورد نیاز نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی اقدام نمایند.

مشاورعالی شرکت سنجش آموزش کشور از امکان ویرایش اطلاعات خبر داد و افزود: آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به عضویت اقدام نموده اند نیز می توانند در صورت میل به تا روز چهارشنبه نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت عضویت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ ….

منبع: ایسنا

واژه های کلیدی: آموزش | روز چهارشنبه | خبر | دانشگاه |


برچسب ها: , , ,