همسر آینده | هواداران | طرفداران | کلاسیک | موسیقی | فولکلور | زندگی | تست روانشناسی

بگو چی گوش میدی تا بگم چه شخصیتی داری!

بگو چی گوش میدی تا بگم چه شخصیتی داری!

عبارات مهم : همسر آینده – هواداران

قبل از آنکه بله بگویید، جهت زیاد شناختن مرد آینده تان می توانید نگاهی به کتاب های کتابخانه اش بیندازید یا با دوستانش ملاقات کنید. می توانید او را از روی شیوه خوابیدنش بشناسید یا شخصیت پنهانش را با توجه به ظاهر و صورت اش شناسایی کنید. می توانید او را از روی رنگ موردعلاقه اش بشناسید یا ماه تولدش را بپرسید ولی گذشته از همه این راه هایی که می دانید، جهت شناختن این مرد، می توانید از صداها هم کمک بگیرید. محققان می گویند موسیقی موردعلاقه هم می تواند راز شخصیت آدم ها را برملا کند. آنها با بررسی های مختلفی دریافتند که علاقه آدم ها به سبک خاصی از موسیقی، می تواند شاخصه های شخصیتی ارزش را هم آشکار کند. پروفسور آدریان نورث از دانشگاه هریوت وات و جیسون رنترو از دانشگاه کمبریج، این عنوان را در پژوهش های جداگانه ای بررسی کردند. بعد اگر می خواهید قبل از بله گفتن به خواستگار تان او را بهتر بشناسید، از نتیجه های بررسی های آنها هم استفاده کنید.

باسواد های موسیقیدان
اگر در آرزوی داشتن یک همسر متفکر، باسواد و صلح دوست هستید، بهتر است مرد آینده تان را در میان طرفداران موسیقی جاز جست وجو کنید. بررسی ها می گوید هواداران این موسیقی، آدم های آزادی خواهی هستند که در عین گرایش های روشنفکری شان، دوست داشتنی و خونگرم هم هستند. جازدوست ها، آدم های خلاقی هستند که هر لحظه ایده های تازه ای جهت بهتر کردن زندگی و شرایط ارزش در ذهن دارند.

بچه باهوش ها
بررسی ها می گوید طرفداران کلاسیک ضریب هوشی بالاتری نسبت به آدم های عادی دارند. بعضی بررسی ها هم ادعا می کنند که هواداران موسیقی کلاسیک آدم هایی خجالتی و تاحدودی درونگرا هستند. همین خصلت کلاسیک باز هاست که باعث می شود میل به چندانی به حضور در اجتماع نداشته باشند و زیاد از آدم های دیگر در لاک خودشان هستند ولی گمان نکنید که در برخورد با این آدم های پیچیده، شما پیروز میدان می شوید؛ لیکن این افراد در عین انزواطلبی شان، آدم های با اعتمادبه نفسی هم هستند و به آسانی در بحث ها کوتاه نمی آیند. آنها به عقاید ارزش باور دارند و شاید سخت تر از آدم های دیگر بتوانید جهت عوض کردن کردن قانع ارزش کنید.

شیش و هشتی های رک و راست
اگر با فردی روبه رو هستید که هوادار آلبوم های موسیقی آرامش است یا از شنیدن ترانه های شاد و ریتمیک لذت می برد، باید نگرانی تان کمتر باشد. این افراد آدم های رکی هستند که افکار ارزش را به سادگی به زبان می آورند. شما می توانید آنها را از روی گفته های ارزش بشناسید و چندان دلواپس مخفی کار بودن ارزش نباشید. طرفداران موسیقی شیش و هشت، خلاق و اجتماعی اند و می توانند همراه خوبی جهت روزهای خوش حالی شما باشند.

بچه راحت ها
کسانی که عاشق موسیقی فولکلور یا موسیقی های پرفروش روز هستند، آدم های سنتی و صاف و راحت ای اند که می توانید روی صداقت ارزش حساب کنید. البته محافظه کاری هم یکی دیگر از شاخصه های این آدم هاست و شاید آنها به سادگی سفره دل ارزش را جهت تان باز نکنند. اگر فرد برابر شما طرفدار موسیقی فولکلور هست، بدانید که بیهوده از مباحث متفاوت بحران نمی سازد و زندگی را ساده می گیرد. دوستداران موسیقی فولکلور، آدم های سختکوشی هستند که در عین سادگی شان، از بودن در میان دیگران هم لذت می برند ولی طرفداران پاپ هم که در این گروه قرار می گیرند، گرچه اعتمادبه نفس بالایی دارند ولی چندان خلاق نیستند. آنها زندگی را سخت نمی گیرند و ساده از کنار مباحث تلخ می گذرند.

وزنه برداران راک باز
درحالی که تصور می شود موسیقی های هیجانی مثل راک توان فعالیت را در ورزشکالان اوج می برد، ولی پژوهشگران می گویند که اوج رفتن توانایی با کمک موسیقی، تنها در مورد وزنه برداران صدق می کند ولی دوندگان نمی توانند از این موسیقی ها کمک بگیرند؛ لیکن مطالعات نشان داده موسیقی های هیجانی در سرعت و توانایی دویدن آنها در یک مسیر طولانی تر تاثیری ندارد.

رپر های بی خطر
بسیاری از والدین، دلواپس این هستند که فرزند ارزش با گوش دادن موسیقی رپ یا متال به فساد کشیده شود. آنها گمان می کنند که هواداران این موسیقی ها به افرادی خشن تبدیل می شوند و بیماری های معنوی زندگی ارزش را از هم می پاشد ولی محققان، هیچ ارتباط مستقیمی میان موسیقی رپ و متال و این پرسشها پیدا نکرده اند. آنها می گویند برعکس این تصور، طرفداران این موسیقی ها اغلب افرادی ترسو و خجالتی هستند و چندان میانه ای با رفتارهای خشن ندارند ولی راحت بودن هم یکی دیگر از خصوصیات طرفداران این موسیقی است و اگر دوست دارید همسر آینده تان فرد با جذبه ای باشد که از قانون های اجتماعی پیروی می کند، بهتر است دور این گروه را خط بکشید. اگر هم فرد اجتماعی ای هستید، باید مراقب باشید! لیکن هواداران موسیقی هوی متال، برعکس رپر ها علاقه چندانی به حضور در اجتماع ندارند و ممکن است با گوشه گیری ارزش شما را آزار دهند.

هنردوستان ناامید
اگر خواستگار شما طرفدار موسیقی دراماتیک یا اپراست، مراقب باشید. این هنردوستان ناامید، زیاد از دیگران دچار یأس فلسفی می شوند و میل به خودکشی جهت رهایی از تنش های خانوادگی در آنها زیاد از آدم های دیگر است ولی اپرادوست ها شاخصه های مثبت زیادی دارند که می توانند به خاطر ارزش شما را تحت تاثیر قرار دهند، لیکن آنها باوقار، خلاق و با اعتماد به نفس اند و قانع کردن شما جهت ارزش کار مشکل نیست.

زمزمه ای جهت اجتماعی ها
اگر شما دوست دارید هنگام درس خواندن یا کار کردن موسیقی گوش کنید، احتمالا فرد اجتماعی و برونگرایی هستید. بررسی ها می گوید موسیقی به بعد زمینه آدم های اجتماعی جهت بهتر تمرکز کردن کمک می کند ولی در مقابل، توان تمرکز کردن را از آدم های درونگرا می گیرد. بعد اگر می خواهید فرد برابر تان را بهتر بشناسید، به اینکه آیا در وقت کار موسیقی گوش می کند یا نه هم توجه کنید.
منبع : سیب سبز

بگو چی گوش میدی تا بگم چه شخصیتی داری!

واژه های کلیدی: همسر آینده | هواداران | طرفداران | کلاسیک | موسیقی | فولکلور | زندگی | تست روانشناسی


برچسب ها: , , , , , , ,