نحوه برخورد با دانش اموز پرخاشگر:

واحدسازمانی: پست سازمانی:معاون آموزشی نام ونام خانوادگی: کدپرسنلی:
رشته شغلی: رشته تحصیلی: مدرک تحصیلی:
عنوان وموضوع تجربه:نحوه ی برخوردبادانش آموزپرخاشگر
محورهای اصلی تجربه               اداری  O                 مالی O                          آموزشی   O                      پرورشیO
بیان اجمالی تجربه:به کارکرفتن دانش آموزبیش فعال ویاپرخاشگر درزنگ های تفریح وسرگرم نمودن وی جهت جلوگیری ازپیش آمدن فرصت جهت اسیب زدن به دیگرا درحیاط مدرسه مثلا کارکردن دربوفه مدرسه درکنا متصدی فروش ویادرزنگ های تفریح به عنوان دستیار معاون آموزشی همراه شدن با او

۲-دادن پست مامورانتضامات باتوجه به این امرکه این انتصاب تحت کنترل بوده وبه گونه ایی انتخاب شودکه امکان اذیت کردن بچه هادر آن وجودنداشته باشد.

۳-اهداجایزه درفواصل زمانی معین واینکه به او گفته شودکه اگرازفلان تاریخ تافلان تاریخ شمامورداخلاقی وبی انضباطی نداشتی جایزه دریافت خواهی نمود.وطولانی ترکردن این فواصل  جهت تثبیت اخلاق خوب دراو۴-جلسه باولی دانش آموزوارائه راه کارهای مفیدجهت استفاده درمحیط منزل

۵-هماهنگی بامعلم مربوطه جهت کنترل رفتاردانش آموزدرکلاس

 

بیان نقاط قوت وضعف تجربه:نقاط قوت:بااستفاده ازفعالیت های خارج ازمحدوده کلاس باعث تخلیه انرژی مازاددانش آموزبیش فعال می شویم.

نقاط ضعف:امکان اینکه فردموردنظر به دلیل فعالیت غیردرسی درزنگ تفریح زمان مرور درسه را نداشته باشد.

بیان فرصت هاوتهدیدات تجربه:فرصت ها:حل مشکل دانش آموزان لازم التوجه وپرخاشگر

تهدیدات:امکان اینکه دانش آموزان دیگرازرفتارفردمورد نظر تقلید نمایند تا آنها هم ازمزایای او برخوردارشوند.

زمینه کاربردی واثرات بکارگیری تجربه:می توان برای دانش آموزان لازم التوجه نیز برخی ازموارد ذکرشده رابکاربستواستفاده نمود.
پیشنهادات:همکاری معلم مربوطه که دارای چنین دانش آموزانی هستند باکادرمدرسه جهت اجرای گام به گنم برنامه تاحصول نتیجه

 


برچسب ها: , ,