نتایج آزمون ورودی پایه هفتم و دهم دبیرستان‌های استعدادهای درخشان اعلام شد.

نتایج آزمون ورودی دبیرستان‌های استعدادهای درخشان اعلام شد

به گزارش حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ فهرست نتیجه های آزمون ورودی پایه هفتم و دهم دبیرستان­‌های استعدادهای درخشان که در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۹۶ در سراسر کشور به‌صورت هم‌زمان برگزار شده است بود، در اختیار ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها قرار گرفت.

این آزمون‌ به منظور شناسایی و جذب دانش‌آموزان صاحب استعداد برتر جهت ادامه تحصیل در دبیرستان‌های استعدادهای درخشان و جهت سیاست‌های اصولی وزارت آموزش و پرورش و مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش، جهت سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ از بین حدود ۲۶۴ هزار نفر داوطلب شرکت کننده در آزمون، جهت ورود به پایه‌های هفتم و دهم برگزار شد.

پذیرش دانش‌آموزان جهت ورود به دبیرستان‌های دوره اول و دوم متوسطه استعدادهای درخشان، صرفاً بر اساس رتبۀ مبتنی بر نمرۀ آزمون ورودی بوده و جهت پذیرفته نشدگان در آزمون، کارنامه عدم قبولی شامل: اوضاع پاسخ‌گویی به سؤالات در هر ماده امتحانی (تعداد پاسخ نادرست، تعداد نزده و تعداد پاسخ صحیح)، نمره آزمون در سؤالات استعداد تحلیلی و تحصیلی، نمره کل آزمون و نمرات کل آزمون آخرین داوطلب پذیرفته شده است در اولویت‌های انتخابی دانش آموز صادر و ارائه شده است است.

نتایج آزمون ورودی دبیرستان‌های استعدادهای درخشان اعلام شد

اعلام اینترنتی نتیجه های از طریق نشانی azmoon.medu.ir انجام می‌گیرد و مورد نیاز است داوطلبان با درج کد ملی و رمز ورود به پنل شخصی خود در پورتال همگام (یا شماره سریال شناسنامه ثبت‌شدة خود در سناد) وارد سامانه شده است و از نتیجه های خود مطلع شوند. دریافت درخواست‌های تجدید نظر در نتیجه های نیز از روز سه‌شنبه ۲۰ تیر ماه از طریق همین سامانه انجام می شود، به جز فهرست مهم قبول‌شدگان، فهرست ذخیره‌ای جهت دبیرستان‌های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان اعلام نخواهد شد.

انتهای پیام/

آغاز وقت درخواست‌ تجدید نظر از ۲۰ تیر ماه

واژه های کلیدی: استعدادهای درخشان | دبیرستان | استعداد | داوطلبان | استعداد | آموزش | داوطلب | نتایج آزمون ورودی پایه هفتم و دهم


برچسب ها: , , , , , ,