مدیر کل دفتر متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح مهارت آموزی جهت دانش آموزان پایتخت از ابتدای مهر ماه خبر داد.

مهرماه، وقت شروع اجرای طرح مهارت آموزی جهت دانش آموزان پایتخت

عظیم محبی مدیر کل دفتر متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ در خصوص روند توجه به آموزش مهارت‌های متفاوت به دانش آموزان، اظهار کرد: با همکاری شرکت فنی حرفه‌ای و رایزنی‌های که انجام شده است طرح آموزش مهارت به دانش آموزان متوسطه اول به صورت آزمایشی از مهر ماه امسال در پایتخت کشور عزیزمان ایران شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: این آموزش با اعطای گواهی نامه شرکت فنی حرفه‌ای است و به تدریج دانش آموزان را به سمت مهارت و کار آفرینی سوق می‌دهیم.

محبی با اشاره به اینکه بعد از تکمیل تمامی مراحل این طرح به صورت بخش نامه‌ای به مدارس پایتخت کشور عزیزمان ایران ابلاغ می‌شود، گفت: از این ظرفیت ابتدا به صورت به میل خود استفاده شده است و مدارس می‌توانند از ساعت‌های فوق برنامه و پنج شنبه‌ها جهت اجرای مهارت آموزی بهره گیرند.

مهرماه، وقت شروع اجرای طرح مهارت آموزی جهت دانش آموزان پایتخت

مدیر کل دفتر متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش به طرح کاشف اشاره کرد و بیان کرد: با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران در سال ۹۳، ۲میلیون دانش آموز در طرح کاشف شرکت کرده و به دنبال آن ۲۵۰ مربی کار آفرینی نیز آموزش داده شده‌اند که موجب توسعه مهارت کارآفرینی در استان‌های متفاوت کشور شد.

محبی عنوان کرد: اکنون نیز در پژوهش سراها مهارت آموزی را در دستور کار قرار دادیم و دانش آموزان علاقمند به این حوزه می‌توانند با حضور در پژوهش سراها و استفاده از ظرفیت‌های موجود به تقویت مهارت کارآفرینی بپردازند.

مدیر کل دفتر متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پایش، آموزش و تربیت مربی را جهت توسعه کارآفرینی مورد توجه قرار دادیم، یادآور شد: بازارچه‌های کسب و کار جهت دانش آموزان در مدارس در نظر گرفته شده است تا فعالیت‌های انجام شده است دانش آموزان در این حوزه معرفی شود.

انتهای پیام/

مدیر کل دفتر متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح مهارت آموزی جهت دانش آموزان پایتخت از ابتدای مهر ماه خبر داد.

شرکت ۲ میلیون دانش آموز در طرح کاشف

واژه های کلیدی: کارآفرینی | استفاده | ایران | آموزش | آموزش و پرورش | باشگاه | دانش آموزان |


برچسب ها: , , , , , ,