معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ضوابط نقل و انتقال فرهنگیان را ابلاغ کرد.

ضوابط نقل و انتقال فرهنگیان ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ در بخشنامه صادر شده است معاون وزیر آموزش و پرورش ضوابط نقل و انتقال فرهنگیان ابلاغ شد.
پیرو بخشنامه ۲۵ اسفند ۹۵ و همچنین در جهت اجرای سیاست عدم تمرکز و تسریع و تسهیل در امور جاری، کیفیت بخشی به امر سازماندهی و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود و به منظور اجرایی کردن امور تفویض شده است در بخشنامه فوق به ادارات کل اموزش و پرورش استان ها، انتظار می رود مدیران کل با رعایت ضوابط و مقررات مربوط و تراز نیروی انسانی در رشته-جنسیت، سقف اعتبار تخصیص یافته و با امکان نظر خاص در جهت زیاد کردن بهره وری تدابیر مورد نیاز را اتخاذ کنند.

عبارات مهم : نقل و انتقالات – دستگاه

بدیهی است که با توجه به تفویض اختیار، مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه و پاسخگویی با مدیران کل استانی خواهد بود.
در ادامه این بخشنامه شرایط ماموریت کارکنان از آموزش و پرورش به سایر دستگاه ها و بالعکس، نقل و انتقال نیروی انسانی از آموزش و پرورش به سایر دستگاه ها و نقل و انتقال درون سازمانی قید شده است است.
در ضوابط نقل و انتقال نیروی انسانی از آموزش و پرورش به سایر دستگاه ها و بالعکس آمده است:
انتقال افراد به آموزش و پرورش در صورتی امکان پذیر است که متقاضی حداکثر دارای ۱۰ سال سابقه و ۳۵ سال سن باشد.
-متقاضیان اشتغال در طرح طبقه بندی مشاغل معلمان، بعد از پذیرش در مصاحبه تخصصی گروه های آموزشی دوره تحصیلی ذیربط استان بکارگیری می شوند.
-انتقال افرادی که دارای پرونده تخلفاتی در مراجع ذیربط باشند بعد از خاتمه پیگیری و اعمال مجازات تعیین شده است قابل بررسی خواهد بود.
-انتقال کارکنان به وزارت متبوع با رعایت شرایط احراز طرح طبقه بندی مشاغل و مفاد بخشنامه ۱۷ شهریور ۹۴ و سایرضوابط و مقررات و اخذ تعهد پنج سال خدمت در منطقه تعیین شده است و بعد از تایید هسته گزینش جهت پستهای اداری و آموزش با اولویت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بلامانع است.
همچنین در ضوابط نقل و انتقال درون سازمانی آمده است:
-نقل و انتقال نیروهای رسمی، آزمایشی و پیمانی و قراردادی به صورت موقت یکساله و دائم قابل انجام است.
-رعایت عدم نیاز مبداء و مقصد (مبتنی بر داده های سامانه نیروی انسانی و تراز نیرو به نحوی که در منطقه مبداء در گروه/جنس متقاضی، هیچ حق التدریسی پرداخت نشود و در منطقه مقصد در گروه/جنس، متقاضی هیچ حق التدریسی پرداخت نشود و در منطقه مقصد در گروه/جنس، متقاضی هیچ کسری ساعت موظفی نباشد) الزامی خواهد بود.
– نداشتن تعهد خاص منطقه ای جهت متقاضیان انتقال دائم رعایت شود و فرآیند نقل و انتقالات دائم و موقت طوری برنامه ریزی شود که تا آخر مرداد انجام شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: نقل و انتقالات | دستگاه | آموزشی | آموزش | انتقال | نقل و انتقالات | وزارت آموزش و پرورش | حق التدریسی


برچسب ها: , , , , , ,