مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: شرط اول تحول در نگرش ها، تحول در نگرش معلمان است و بر همین اساس خوشحال هستم که در طول ۴ سال خدمت در آموزش و پرورش، مدیرانی که در آموزش و پرورش مشغول به کار شده اند از جمله مدیران توانمند و خوش فکر استان اصفهان بوده اند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد حسن قائدیها در مراسم تکریم از خدمات مدیرکل آموزش و پرورش استان و معارفه جناب آقای محمد جواد احمدی، سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: بزرگترین افتخار من این است که شما عزیزان، بنده را در جمع خود پذیرفتید.

وی افزود: توفیق بزرگ تر من اینکه سال ها در بخش های مختلف فعالیت می کردم و در طول ۴ سال گذشته نیز در جمع شما فعالیت کردن، کاری بسیار ارزشمند بود.

محمد حسن قائدیها ادامه داد: جامعه ای که برای معلمان ارزش قائل باشد، جامعه ای پایدار خواهد بود و در این مدت تلاش من این بود که با همکاری شما کارهای بزرگی انجام دهم چرا که آموزش و پرورش، بستر خوبی برای فعالیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

وی عنوان کرد: اگر نظام آموزش و پرورش زنده باشد، توانمند خواهد بود و بدون توسعه آموزش و پرورش، جامعه توانمندی نخواهیم داشت.

محمد حسن قائدیها عنوان کرد: امروز باید نگاه نو به آموزش و پرورش داشته باشیم و معلمان نقش اول را در تحولات مختلف به عهده دارند.

محمد حسن قائدیها تصریح کرد: روش های قدیمی به بدنه آموزش و پرورش تزریق کردن، روشی اشتباه است بنابراین شرط اول تحول در نگرش ها، تحول در نگرش معلمان است و بر همین اساس خوشحال هستم که در طول ۴ سال خدمت در آموزش و پرورش، مدیرانی که مشغول به کار شده اند از مدیران توانمند و خوش فکر استان اصفهان بوده اند.


برچسب ها: , , , ,