همزمان با هفته قرآن و به مناسبت روز مرجعیت و ولایت پذیری ۲۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر با حجت الاسلام ملکیان امام جمعۀ محترم شهر دیدار کردند.


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شاهین شهر ، همزمان با روز مرجعیت و ولایت پذیری د هفتۀ قرآن، عترت و نماز ۲۰۰ نفر از دانش آموزان واحدهای آموزشی دبستان آیت ، متوسطۀ اول سرآمد و متوسطۀ اول شایان با حضور در مصلای نماز جمعۀ شاهین شهر با حجت الاسلام والمسلمین ملکیان امام جمعۀ شاهین شهر دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی، امام جمعۀ محترم ضمن ایراد سخنانی، بحث مرجعیت و ولایت پذیری را مطرح کردند و از دانش آموزان خواستند در دوران اوج یادگیری و توانایی جسمانی با تمسک به قرآن کریم و سخنان اهل بیت و سبک زندگی آنان، زندگی اسلامی خویش را بر مدار ولایت پذیری قرار دهند.

وی همچنین به نام مراجع مورد تأیید جامعۀ مدرسین حوزۀ علمیه اشاره کردند و فرمودند: « همان طور که انسان هنگام بیماری به پزشک حاذق مراجعه می نماید در مسائل فروع دین نیز باید به متخصص آن مراجعه نماید که همان مرجع تقلید است». در پایان این مراسم سئوالاتی مطرح شد و به دانش آموزان منتخب جوایزی اهدا شد.


برچسب ها: , , ,