رتبه‌های تک رقمی کنکور در مناطق متفاوت پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار کردند که در روز بین ۱۰ الی ۱۲ ساعت درس می‌خوانده‌اند.

درس‌خواندن 10 تا 12 ساعتی در روز جهت کسب رتبه برتر کنکور

به گزارش حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ مراسم تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور ۹۶ امروز در محل دبیرستان شاهد شهدای ۷ تیر برگزار شد، در حاشیه این مراسم با بعضی از رتبه‌های برتر کنکور گفت‌وگویی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌آید.

عرفان میران زاده مهابادی دانش آموزی که موفق به کسب رتبه یک رشته انسانی سال ۹۶ در منطقه یک شده است است با اشاره به تغیر رشته خود از ریاضی به تجربی گفت: از تابستان ۹۵ شروع به خواندن رشته انسانی کردم و قبل از عید بین ۴ الی ۵ ساعت و بعد از آن حدودا ۱۱ ساعت در روز درس می‌خواندم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا توقع داشته این رتبه را کسب کند گفت: باتوجه به رتبه‌هایی که در آزمون‌های جامع کسب می‌کردم که اغلب بین ۱ تا ۱۰ بود انتظار داشتم بتوانم در کنکور هم رتبه خوبی را کسب کنم. می‌خواهم رشته علوم سیاسی در دانشگاه تهران را گزینش کنم، لیکن بسیار علاقه‌مند به این رشته هستم.

درس‌خواندن ۱۰ تا ۱۲ ساعتی در روز جهت کسب رتبه برتر کنکور

سعید نعیمی رتبه ۵ گروه ریاضی در منطقه ۱۴ پایتخت کشور عزیزمان ایران که در دبیرستان علامه حلی دیپلم خود را گرفته است با اشاره به این عنوان که انتظار چنین رتبه‌ای از خود را داشتم اظهار کرد: در روز‌هایی که مدرسه میرفتم میانگین روزانه ۷ ساعت مطالعه داشتم، ولی در روز‌های تعطیل روزی ۱۲ ساعت درس می‌خواندم.

امیر رضا پاشاپور رتبه برتر گروه تجربی در خصوص استفاده از کلاس‌های کمک آموزشی و آموزشگاه‌ها گفت: در کلاس‌های خاصی جز کلاس‌هایی که از سوی مدرسه برگزار می‌شد شرکت نکردم فقط از آزمون‌های هفتگی و جامع استفاده کردم.

وی ادامه داد: با اینکه نتوانستم زمین شناسی را بزنم، ولی بازهم مطمئن بودم که می‌توانم جز رتبه‌های برتر شوم، لیکن درصد دیگر رشته هایم خوب بود.

استفاده از اینترنت و اینترنت در دوران پیش از کنکور

سما معیری رتبه ۱ رشته هنر منطقه ۱۱ با اشاره به این عنوان که روزانه حدود ۴ الی ۱۰ ساعت درس می‌خواندم گفت: در هیچ کلاس آموزشی و یا آزمونی جز چند آزمون جامع شرکت نکردم.

رتبه‌های تک رقمی کنکور در مناطق متفاوت پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار کردند که در روز بین ۱۰ الی ۱۲ ساعت درس می‌خوانده‌اند.

ارشیا زاهدی پور خامنه نفر اول زبان در منطقه ۶ از دبیرستان انرژی اتمی که در رشته تجربی نیز موفق به کسب رتبه ۱۳ شده است است در پاسخ به این پرسش که در طول زمانی که جهت کنکور درس می‌خوانده چه مقدار از اینترنت و اینترنت استفاده داشته گفت: اصلا به این صورت نبود که بخواهم اینترنت و تلفن همراهم را کنار بگذارم بلکه اتفاقا استفاده بسیار می‌کردم.

وی با اشاره به این عنوان که از ۶ سالگی شروع به خواندن زبان انگلیسی کرده است خاطر نشان کرد که جهت کنکور هیچ تمرکزی بر روی این رشته نداشته است.

زاهدی در ادامه با بیان اینکه از سال دوم دبیرستان شروع به درس خواندن جهت کنکور کردم گفت: روز‌هایی که مدرسه نمی‌رفتم ۱۲ ساعت در روز درس می‌خواندم و زیاد تمرکزم بر روی رشته تخصصی خودم یعنی تجربی بود و شاید در طول روز تنها یک ساعت را به خواندن زبان تخصیص داده شده است می‌دادم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: درس خواندن | دبیرستان | اینترنت | استفاده | روزانه | آموزشی | مدرسه | ریاضی | خواندن


برچسب ها: , , , , , , , ,