معاون فرهنگی تربیتی دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از اعلام برنامه‌های روز دختر به مناسبت هفته کرامت خبر داد.

برگزاری «جشن دختران ماه» در سراسر کشور

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ مریم ملکی معاون فرهنگی تربیتی دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در نشست خبری اعلام برنامه‌های روز دختر که امروز برگزار شد، گفت: بیش از سی و هشت سال از وقت تاسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور می‌گذرد در این مدت دختران یکی از مهم‌ترین مخاطبان و اعضا فعال اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در تمام لایه های تشکیلاتی آن بوده اند.

وی ادامه داد: به همین جهت دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با آینده نگری و عملیات سازی خاص برنامه مراسم خوش حالی دختر با عنوان مراسم خوش حالی روز دختران ماه بر آن است تا سهم خود را در پاسداشت جایگاه دختران ایفا نماید.

برگزاری «جشن دختران ماه» در سراسر کشور

معاون فرهنگی تربیتی دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان افزود: به همین جهت عملیاتی کردن تمامی ضرورت‌های پیش رو و پرداختن به مسئله دختران در روز دختر طرح مراسم خوش حالی دخترماه تدوین شده است است.

ملکی این برنامه را دو نشانه مهم و فرعی خواند و تصریح کرد: در مرحله اهداف مهم گفتمان سازی الگوی تعالی دختران در شبکه، ارتقا سطح معرفت و دختران نوجوان نسبت به شخصیت انسانی و کمک به هویت یابی و شخصیت پذیری دختران دانش آموز می‌باشد و نشانه فرعی آشنایی با مهارت‌ها و دستاورد‌های دختران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و ایجاد فضای صمیمی جهت ارتباط متقابل میان دختران و مادران می‌باشد.

وی بیان کرد: این برنامه در استان و شهرستان‌های که دارای ظرفیت اجرایی شدن را دارند با نظارت معاون و همکاری مسئول اتحادیه استان برگزار می‌شود که این برنامه در دو بخش طراحی و اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی تربیتی دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در خصوص برنامه‌های مهم این مراسم تصریح کرد: این مراسم در بخش‌های متفاوت نظیر اجرای گرو‌های سرود، شعرخوانی، کرسی مطالبات دختران از مسئولین و بخش خاص به عنوان «تو را سپاس» برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تربیتی دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از اعلام برنامه‌های روز دختر به مناسبت هفته کرامت خبر داد.

وی ادامه داد: دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به مناسبت روز دختر یک محصول گفتمان ساز الگوی تعالی در قالب نمایشنامه تولید کرده و قرار است در این مراسم تقدیر از دختران فعال انجمنی در محوره‌های متفاوت علمی، قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و هنری شود.

معاون فرهنگی تربیتی دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: قرار است در این مراسم برگزاری بازارچه خیریه جهت کمک به دانش آموزان نیازمند، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با عنوان نقش دختران در عرصه جنگ نرم و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دهه کرامت با عنوان تندرستی برگزار شود.

ملکی یادآور شد: دانش آموزان هم چنین در تهیه غذای جهت دانش آموزان نیازمند در دهه کرامت هدیه می‌دهند و قرار است راس ساعت ۲۲ تمامی دانش آموزان به صورت کلی دعای فرج و زیارت نامه حضرت معصومه را اقامه کنند.

گفتنی هست؛ این طرح ۳ شنبه ۳ مرداد امسال با حضور اولیا دانش آموزان و مسئولین استان و شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/

برگزاری «جشن دختران ماه» در سراسر کشور

واژه های کلیدی: اعلام برنامه | دختران | برنامه | برگزاری | مرکزی | انجمن | برنامه | اسلامی


برچسب ها: , , , , , ,