دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: تعامل با لبنان موجب انتقال تجربیات تربیتی دوسویه در حوزه دانش آموزان می‌شود.

انتقال تجربیات تربیتی در حوزه داش آموزی با حزب الله لبنان

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ نشست یکسان نمایندگان حزب الله لبنان و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با عنوان هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص راه کارهای توسعه همکاری های دو جانبه جهت تربیت نسل انقلابی و مبارز با حضور حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و نمایندگان حزب الله لبنان صبحگاه امروز در محل دفتر مرکزی برگزار شد.

عبارات مهم : حزب الله لبنان – انقلابی
در این نشست علامتی با بیان اینکه اتحادیه خود را پرچمدار جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران می داند، گفت: برنامه هایی با سایر کشورهای دنیا انجام دادیم.

وی ادامه داد: با توجه به نقش حزب الله لبنان، تعامل با این منطقه جزو اولویت های ما قرار گرفته و مقام معظم رهبری در دیدار ۹۵ فرمودند«حزب الله مثل خورشیدی می درخشند».

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی تصریح کرد: جمع امروز در فعالیت های دانش آموزی به ایفا نقش می پردازند و از اهداف امروزی ما انتظار تجربیات و فعالیت ها تربیتی و دانش آموزی در یک فرآیند نیروی رسمی با رویکرد تربیت سیاسی و انقلابی هست.

وی افزود: اتحادیه به عنوان یک تشکل با چهار دهه فعالیت انقلابی فعالیت تربیتی حزب الله را در زمینه دانش آموزی دنبال می کند.

علامتی بیان کرد: انتقال این خبر جنبش دانش فعال و پویا است و نشانه آن را اتحاد و انسجام همه عنصرهای عدالت خواه قرار داده هست.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان عنوان کرد: گزینش ایام نیمه شعبان این خبر را دارد که سربازان حضرت روح الله و رهبر با تشکیل جبهه جهانی مبارز، با استکبار می توانند آرزوی بزرگ آزادی قدس و نابودی اسرائیل را ذیل آرزوی بزرگ مهدوی محقق کند.

وی تصریح کرد: این ارتباط های دوسویه نیز جهت ما و لبنان الهام بخش بوده هست.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: حزب الله لبنان | انقلابی | لبنان | انجمن | فعالیت | انتقال | اسلامی | حزب الله لبنان


برچسب ها: , , , , , ,