معاون شرکت پژوهش و برنامه ریزی آموزشی راجع به جزییات وقت عضویت و تمدید مهلت عضویت کتاب های درسی دانش اموزان توضیحاتی ارائه داد.

اما و اگرهای عضویت کتاب های درسی دانش آموزان درتمامی مقاطع تحصیلی

حسین طلایی معاون شرکت پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ در مورد تمدید مهلت عضویت کتاب های درسی عنوان کرد: ثبت سفارش کتاب های درسی پایه دوم تا ششم ابتدایی و دوره پیش دانشگاهی تا تاریخ ۲۲ خردادماه تمدید شده است و به هیچ وجه این تاریخ عوض کردن نمی کند.

عبارات مهم : برنامه ریزی – شهریور ماه
وی ادامه داد: بعد از تاریخ مذکور سامانه ثبت سفارش کتاب های درسی جهت بارگزاری اطلاعات دانش آموزان پایه های اول ابتدایی، دهم و یازدهم شاخه فنی و حرفه ای آماده سازی می شود و این دانش آموزان از ۱۵ تیرتا ۱۷ شهریور وقت دارند تا نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی از طریق سامانه www.irtextbook.com و www.irtextbook.ir اقدام کنند.

معاون شرکت پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اظهار کرد: ثبت سفارش کتاب های تکمیلی دانش آموزان مدارس تیزهوشان در پایه های هشتم، نهم از ۱۹ فروردین ت ۲۲ خرداماه امکان پذیر است و دانش آموزان پایه هفتم از ۱۵ تیرماه تا ۱۷ شهریور می توانند این ثبت سفارش را انجام دهند.

طلایی با اشاره به اینکه شرط ثبت سفارش کتاب های درسی عضویت دانش آموزان در سامانه سناد هست، گفت: دانش آموزان متوسطه اول و دوم به جز پیش دانشگاهی و فنی و حرفه ای از ۱۵ شهریور ماه می توانند کتابهای درسی خودرا از طریق کتابفروشی ها دریافت کنند.

وی یادآور شد : چنانچه دانش آموزانی بعد از تمدید مهلت نیز موفق به ثبت سفارش کتاب های درسی نشده باشند شهریورماه از طریق ثبت سفارش کتاب های تک جلدی دوره مربوطه و با احتساب هزینه پستی امکان دریافت کتاب های درسی سال آینده خود را دارند.

گفتنی هست؛ هرگونه اعلام تاریخ جهت ثبت سفارش و تمدید مهلت عضویت به جز تاریخ های اشاره شده، صحت ندارد.

انتهای خبر/

واژه های کلیدی: برنامه ریزی | شهریور ماه | سفارش کتاب | شهریورماه | ثبت سفارش | دریافت | آموزشی | تاریخ


برچسب ها: , , , , , , ,