وزیر آموزش و پرورش گفت: اتفاق تصادف دانش آموزان هرمزگانی به علت کوتاهی بعضی همکاران بوده که جزییات آن در روز‌های آتی اعلام می‌شود.

ممنوعیت حرکت شبانه در اردو‌های دانش آموزی ، اعلام جزییات قصور در اتفاق دانش آموزان هرمزگانی تا ۲ روز آینده

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در اخبار ساعت ۲۱ در خصوص اوضاع اتفاق اردوی دانش آموزان هرمزگانی عنوان کرد: محور بندعباس به شیراز مسیر پرتردد و خطرناکی است و حرکت خودروی حامل دانش آموزان در چنین ساعتی از شب نباید انجام می گرفت و از این به بعد از نهادهای ذیربط جهت ارتقای کیفیت و استانداردهای اردوها و فعالیت هرچه بهتر بهره خواهیم گرفت.

وی افزود: آنچه اکنون مورد کم توجهی قرار گرفته حرکت دیرهنگام بوده که تا یکی دو روز آینده سهم این بی تدبیری احتمالی در اتفاق مشخص شده است تا برابر مقررات با متخلفان برخورد شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه از قبل ضوابطی جهت اردوها وجود داشته هست، گفت: آیین نامه و ضوابط اردوهای دانش آموزی باید مطابق شرایط امروزی بازبینی شود و استانداردهای بالاتری جهت اینگونه فعالیت ها درنظر بگیریم.

ممنوعیت حرکت شبانه در اردو‌های دانش آموزی ، اعلام جزییات قصور در اتفاق دانش آموزان هرمزگانی تا ۲ روز آینده

بطحایی با اشاره به اینکه هنوز به پاسخی قطعی جهت حرکت دیرهنگام اتوبوس نرسیدم، بیان کرد: مواردی از این قبیل باید مورد بازبینی جدی قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش در مورد زمان بازبینی در اردوی دانش آموزی اظهار کرد: تا پیش از شروع سال تحصیلی آیین نامه را بازبینی خواهیم کرد و تا زمانی که این روند انجام نشود براساس بخشنامه ای که امروز صادر شد کلیه تردد دانش آموزان جهت اردوهای دانش آموزی هنگام شب ممنوع شده است و حتی الامکان از قطار جهت جابجایی استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

جزییات اتفاق تصادف دانش آموزان در هرمزگان

واژه های کلیدی: آموزش | فعالیت | آموزش و پرورش | دانش آموزان | سال تحصیلی | اردو |


برچسب ها: , , , , ,