سخنگوی آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه اجرای کامل سند تحول بنیادین بندهای بافایده سند ۲۰۳۰ را پوشش میدهد، گفت: سند تحول بنیادین چندان مورد توجه نبوده هست.
عبارات مهم : برنامه – آموزشی وی ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مهمترین سندی است که باید جهت اجرا در دستور کار قرار گیرد و نیازی به سند ۲۰۳۰ نداریم.
سخنگوی آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: روز گذشته تعدادی از پرسش کنندگان با نمایندگان یونسکو جلساتی داشتند و براساس آن مقرر شد تا ادامه کار جهت این سند به شورای عالی انقلاب فرهنگی محول شود و اگر پرسش کنندگان به نتیجه ای نرسیدند مجددا جلسه با نمایندگان جهت برطرف ابهامات برگزار شود.
میر زاده بیان کرد: مسئله ۲۰۳۰ با نگاه سیاسی مورد توجه قرار گرفته که این کار درست نیست آیا که تعهد کامل به اجرای این سند از سوی آموزش و پرورش هرگز اعلام نشده بود.
وی تاکید کرد: در تمامی تعاملات بین المللی و برنامه ها بهتر است ارتباط بیشتری میان دولت و مجلس برقرار باشد تا فرآیند با شرایط بهتری پیش رود و جهت این سند نیز چنانچه تعاملات بیشتری وجود داشت مشکلی نداشتیم.
میرزاده با اشاره به اینکه اجرای سند تحول بنیادین بسیاری از بندهای بافایده ۲۰۳۰ را در بر می گیرد گفت: باید اولویت را اجرای این سند قرار دهیم و البته گفتنی است که با توجه به اینکه این سند از سال ۹۰ وجود داشته ولی دولت های وقت توجه کافی به اجرای آن نشده هست.
واژه های کلیدی: برنامه | آموزشی | تحقیقات | آموزش | سند۲۰۳۰ | سند تحول بنیادین | آموزش و پرورش | دولت یازدهم
برچسب ها: آموزش, آموزش و پرورش, آموزشی, برنامه, تحقیقات, دولت یازدهم, سند تحول بنیادین, سند2030