افتتاحیه دبستان زنده یاد سیمین لباف زاده توسط مسئولین صورت گرفت .

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک ، این مراسم با حضورخاندان بزرگ رحیم لباف زاده ، مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ، مسئولین اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان ، شهردار منطقه یک ، جمعی از خیرین ، مدیر و معاونین و کارشناسان مدیریت ناحیه یک و مدیرو مسئولین انجمن آن آموزشگاه در سالن اجتماعات برگزار گردید.

در این مراسم کامران عطایی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسگری (ع)گفت: عرض سلام وشادباش داریم خدمت خیرین عزیز ،شما بزرگوارانی که درکلاس درس ایثار ، درس سخاوت می دهید ،شما نازنینانی که سعادتمندان دنیا و آخرت هستید .شما خوبانی که انسانیت راتفسیر می کنید و در صحیفه ی دلهایتان وفاداری و از خود گذشتگی را رقم زده اید. آفرین بر شما که با یاری سبزتان اندیشه ها را بارور می کنید.

وی ادامه داد مدرسه سازی بهترین سرمایه گذاری برای رشد فرهنگی جامعه ، فکر و اندیشه انسان و موثرترین کار خیر است . توجه به آموزش و پرورش لازمه پایداری ، پیشرفت وتوسعه هر کشور می باشد. و فقط آموزش و پرورش متولی تعلیم وتربیت در کشور نیست همه مردم ، نهادها سازمان ها و رسانه ها همه در آن سهیم هستند و در صورت کمک به آموزش وپروش ضمن ماندگاری کارها، رسیدن به اهداف را آسان تر می کند و باقیات و صالحاتی برای خیرین مدرسه ساز محسوب می شود .

وی بیان نمود: خیرین مدرسه ساز همانند ایثار گران هستند که بابخشش اموال خود به مقابله با تهاجم فرهنگی می پردازند و بدون شک از اجر و قرب نزد خداوندمتعال برخوردار هستند که با هیچ امتیازدنیوی قابل مقایسه نیست.

در ادامه ریاست مجمع خیرین بیاناتی ارائه نمود و سپس هدایایی به رسم ادب به خیر عزیز اهداء گردید. و در پایان مراسم رونمایی از نام مدرسه توسط خیرین و مسئولین صورت گرفت .


برچسب ها: , , ,