وزیر آموزش و پرورش گفت: دستور تشکیل کمیته پیگیری جهت بررسی ابعاد متفاوت اتفاق را دادیم.

اضطراری در هدایت تحصیلی نداریم ، آخرین جزییات از اوضاع اتفاق تصادف اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ سید محمد بطحایی در حاشیه گردهمایی روسا و ادارات روابط عمومی و ور جمع خبرنگاران وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مقرر شد کمیته مرکزی از تعدادی از نمایندگان این کمسیون و کمیسیون عمران عنوان آیین نامه اردو‌های دانش آموزی را مورد بررسی قرار دهند و تکالیفی جهت سایر دستگاه‌ها مشخص شد.

وی افزود: براین اساس آموزش و پرورش موظف شد تا بازبینی شرایط اردو‌های دانش آموزی را با سرعت زیاد انجام دهد و از سایر دستگاه‌ها از جمله وزارت راه، وزارت بهداشت و پلیس راهور استفاده کند و بعد از تصویب این آیین نامه در شورای عالی آموزش و پرورش، سال تنابنده اردو‌های دانش آموزی با ضوابط تازه برگزار شد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اکنون با تاکید رییس جمهور اردو‌های دانش آموزی در شب لغو شده است هست، تصریح کرد: تا زمانی که آیین نامه تازه به نتیجه برسد این رویه ادامه دارد.

اضطراری در هدایت تحصیلی نداریم ، آخرین جزییات از اوضاع اتفاق تصادف اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی

بطحایی اظهار کرد: از آنجایی که نکات مبهم در حادثه داراب وجود دارد کمیته‌ای از مسئولان بازرسی و حراست آموزش و پرورش تشکیل شده است تا عنوان یه طور کامل پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضا بر روشن شدن عنوان تاکید دارد، بیان کرد: باید تمامی ابهامات روشن شود تا بتوانیم از اتفاقات بعدی جلوگیری کنیم.

بطحایی در خصوص این مساله که بعضی دانش آموزان بدون داشتن رضایت نامه در اردو شرکت کرده اند، عنوان کرد: نا چند روز آینده عنوان بررسی و به طور مستند ارائه می‌شود و باید جهت شرکت در اردو رضایت نامه داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص هدایت تحصیلی یادآور شد: اضطراری جهت گزینش رشته دانش آموزان وجود ندارد و اگر نکره مورد نیاز را کشی کرده باشند ور رشته مورد علاقه عضویت کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: دستور تشکیل کمیته پیگیری جهت بررسی ابعاد متفاوت اتفاق را دادیم.

انتهای خبر/

واژه های کلیدی: کمیسیون عمران | وزارت بهداشت | دستگاه | کمیسیون | مستند | آموزش | اخبار آموزش و پرورش | کمیسیون آموزش


برچسب ها: , , , , , , ,