مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اوضاع آمادگی مدارس جهت سال تحصیلی تازه گفت: هنوز نتیجه نقل و انتقال معلمان مشخص نیست.

نتیجه نقل و انتقالات معلمان هنوز اعلام نشده است ، آخرین شرح اوضاع بیمه تکمیلی فرهنگیان

عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ در مورد وضعیت نقل و انتقالات معلمان با اشاره به اینکه قرار بود این مساله اوایل شهریور ماه تعیین شود، اظهار کرد: هنوز نتیجه نقل و انتقالات اعلام نشده و در انتظار اعلام نتیجه های هستیم، جایابی افراد از منطقه ۱۱ تا ۱۹ پایتخت کشور عزیزمان ایران خواهد بود.

وی در مورد آمادگی مدارس شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت شروع سال تحصیلی تازه افزود: مدارس پایتخت کشور عزیزمان ایران با توجه به برنامه ریزی مدیران و مسئولان، آمادگی کامل جهت سال تحصیلی تازه را دارند و تنها مسئله ما وضعیت نقل و انتقالات معلمان است که باید مشخص شود تا اوضاع نیروی انسانی را ساماندهی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: در تلاش هستیم تا مدارس پایتخت کشور عزیزمان ایران در سال تحصیلی آینده بدون معلم نباشند و براساس آینده نگری های ما این مساله محقق می شود.

نتیجه نقل و انتقالات معلمان هنوز اعلام نشده است ، آخرین شرح اوضاع بیمه تکمیلی فرهنگیان

وضعیت فضای آموزشی در تهران

باقری در خصوص اوضاع فضای آموزشی در پایتخت کشور عزیزمان ایران عنوان کرد: اوضاع مدارس پایتخت در شرایط خوبی قرار دارند ولی در مواردی که مدارس به ارگان‌ها وابسته است در چند مورد حکم خلع ید گرفتند که با توجه به اهمیت تحصیل فکر می کنم این مسئله به زودی برطرف شود.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: تمدید این بیمه کار مشکلی نیست ولی مسئولان وزارتخانه بهتر می توانند در این مورد اظهار نظر کنند. عوض کردن در روند بیمه فرهنگیان مدتی وقت نیاز دارد و در این مدت کوتاه تا آخر شهریور ماه به نظر نمی رسد، این عوض کردن محقق شود.

انتهای خبر /

واژه های کلیدی: نقل و انتقالات | فرهنگیان | آموزشی | مسئولان | ایران | آموزش | معلمان | اخبار آموزش و پرورش


برچسب ها: , , , , , , ,