محمد قندهاری از آئین کلنگ زنی مدرسه برکت در زمین اهدا شده از سوی خیرین در منطقه رهنان آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان خبر داد .

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان با حضور حسن کامران ، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ؛ محمد حسین سجاد ، مدیر کل نوسازی ، تجهیز و نوسازی مدارس استان اصفهان ؛ حجه الاسلام حسین محمدی ، امام جمعه منطقه رهنان ؛ محمد قندهاری ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان ؛ صادقیان ، معاون پشتیبانی ناحیه ۵ ؛ جمعی از خانواده شهدا ؛ مدیران مدارس و همچنین تعدادی از مسئولین و معتمدین محلی آئین کلنگ زنی آموزشگاه برکت در زمین اهدائی از سوی خیرین برگزار گردید .

محمد قندهاری ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان با تقدیر و تشکر از حسن کامران ، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و محمد حسین سجاد ، مدیر کل نوسازی ، تجهیز و نوسازی مدارس استان اصفهان به خاطر پیگیری های انجام شده برای تامین اعتبار و ساخت این واحد آموزشی وضعیت فضاهای آموزشی و مشکلات ناحیه را برای حاضرین تبیین کرده و افزود : با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عزیز ۸ سال دفاع مقدس از شهدای دانش آموز این منطقه یاد می کنیم .

وی در ادامه افزود : دبیرستان تسلیمی رهنان بیش از صد شهید تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی نموده است و جزء چهار مدرسه برگزیده استان است .

در ادامه این آئین حسن کامران ، نمایده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گزارشی از پیگیری های صورت گرفته برای جذب اعتبار برای آموزشگاه مذکور ارائه نموده و اظهار امیدواری کرد با توجه به شرایط خاص فضاهای آموزشی ناحیه و قدمت و فرسودگی آن پیگیری های لازم جهت جذب اعتبار بیشتر صورت پذیرد .

در پایان این آئین محمدحسین سجاد ، مدیر کل نوسازی ، تجهیز و نوسازی مدارس استان اصفهان ضمن تشریح مشکلات فضاهای آموزشی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان مهمترین عامل نشست زمین را خشکسالی و دلیلی مهم برای تخلیه تعدادی از مدارس دانست و ابراز امیدواری کرد با پیگیری مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتبار لازم برای بازسازی مدارس تامین و ان شاء الله شاهد بازسازی و احداث فضاهای مورد نیاز مدارس باشیم .


برچسب ها: , , ,