کسانی که درآمد زیادی دارند مهارت های زیادی را در خود پرورش دادند تحقیقات نشان داده مهارت زیاد باعث زیاد کردن حقوق کارمندان هم میشود در این مقاله شما مطالبی را

6 راهکار جهت اینکه مهارت های شخصی تان را زیاد کردن دهید

کسانی که درآمد زیادی دارند مهارت های زیادی را در خود پرورش دادند تحقیقات نشان داده مهارت زیاد باعث زیاد کردن حقوق کارمندان هم میشود در این مقاله شما مطالبی را در خصوص زیاد کردن مهارت ها خواهید خواند.
در این مقاله شما مطالبی را در خصوص زیاد کردن مهارت ها خواهید خواند. کسانی که درآمد زیادی دارند مهارت های زیادی را در خود پرورش دادند تحقیقات نشان داده مهارت زیاد باعث زیاد کردن حقوق کارمندان هم میشود. دانش حرفه ای و اعتماد به نفس از نشانه های یک تجارت موفق هست. تجارتی که سازماندهی شده است و کارآمد باشد و از انگیزه کاری هم برخوردار باشد پیشرفت خواهد کرد.
۱ – در ابتدا باید خونسرد و آرامش را در خودتان تقویت کنید

عبارات مهم : تحقیقات
آرامش به شما اجازه ی فکر کردن میدهد. اگر میخواهید در کارتان موفق باشید باید آرامش داشته باشید. شاخصه های اخلاقی پیچیده اغلب منجر به برخورد در محیط کاری میشود. باید بتوانید روحیه کاری بالایی داشته باشید.

۲ – مهارت های ارتباطی خود را تقویت کنید
اولین چیزی که در برخورد با مشتری و ارباب رجوع به چشم می آید برخورد شماست. باید حرفه ای عمل کنید ارتباط کلامی خوب داشته باشید. اهل مذاکره باشید تلاش کنید افراد را متقاعد کنید در واقع شما باید جهت فروش یک محصول یا حتی بستن یک قرار داد کاری فن بیان خوبی داشته باشید. همچنین مهارت های ارتباطی تان از طریق نوشتار را زیاد کردن دهید آنچه که مینویسید باید متقاعد کننده و جالب باشد در عین خلاصه نویسی باید نوشته شما طوری باشد که در اکثر اوقات پاسخ داده شود.
۳ – مهارت های کامپیوتری تان را زیاد کردن دهید
شما باید حداقل ویندوز، اکسل و پاورپوینت را مسلط باشید. به عنوان نمونه نحوه کار Outlook را بدانید و بتوانید ایمیل چک کنید. نرم افزار لوتوس بسیار پر کاربرد است این نرم افزار را فراموش نکنید. نرم افزار اکسس نیز بسیار مهم و قابل استفاده است.

۴ – مهارت های مربوط به اینترنت را در خود تقویت کنید
شما باید بتوانید در فضای اینترنت تحقیقات و جست و جو انجام دهید. جهت انجام بسیاری از کارها نیاز به دانش اینترنت دارید. مثل تجارت الکترونیک، بازاریابی، جست وجو . این مهارت ها بسیار ارزشمند و مورد توجه خیلی از کارفرمایان است.
۵ – آفیس تکنولوژی را فراموش نکنید
در جوامع امروزی فن آوری های پیشرفته نیاز است تا درک خوبی از فن آوری تازه بوجود بیاید. جهت پیشرفت اول باید یاد بگیریم که چطور از فن آوری های تازه استفاده کنیم. شما باید نحوه کار با دستگاه فکس یا فتوکپی را بدانید یا حتی باید بدانید که به عنوان نمونه اگر گوشی مدیر عامل تان ایراد پیدا کرد چطور باید این ایراد را برطرف کنید.
۶ – شما باید بتوانید روزانه ایمیل مدیر عامل را البته با کسب اجازه از وی چک کنید، امور بانکی اش را انجام دهید، جلسات و ملاقات هایش را تنظیم کنید، حتی ساعت و دقیقه ی انجام همه ی امور را بدانید اینها مهارت هایی است که باید داشته باشید. سازماندهی و هماهنگی امور در شرکت بسیار مهم و قابل توجه است.
شما باید قادر باشید حتی بودجه شرکت را مدیریت کنید. تحقیقات اینترنتی، آماده کردن صورت جلسه ها، ارسال مکاتبات، گزارشها، خبرنامه ها تمام اینها مهارت های شماست. به روز رسانی وب سایت، تایپ صحیح نامه ها، حفظ تجهیزات دفتر و… نکات ظریفی است که به حرفه ای شدنتان می افزاید.

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : banki.ir

مطالب پیشنهادی :

چگونه در شغل های پر متقاضی استخدام شویم؟
۱۰ توصیه مهم جهت موفق شدن در مصاحبه شغلی
شما می توانید یک کارمند عالی باشید اگر …
۸ عادت غلطی که بیکارتان می کند

واژه های کلیدی: تحقیقات | سبک زندگی | کار و زندگی | کسب و کار کوچک |


برچسب ها: , , ,