کارتان را به عالی ترین نحو ممکن انجام دهید و درصورت امکان اشتباه نکنید. این باعث می‌شود افراد در محل‌کار با دیدن کارتان به شما احترام بگذارند.

چگونه اتیکت کاری مان را حفظ کنیم؟

کارتان را به عالی ترین نحو ممکن انجام دهید و درصورت امکان اشتباه نکنید. این باعث می شود افراد در محل کار با دیدن کارتان به شما احترام بگذارند.
برخورد با دیگران و کنار آمدن با آنها در کار اهمیت بسیار زیادی دارد. یادگیری اتیکت محل‌کار کمک بسیاری به ساده‌تر کردن زندگی شما خواهد کرد.

عبارات مهم : زندگی

مراحل :
۱ – سخت تلاش کنید که با همه مهربان باشید، بدون اینکه کسی احساس کند دوستش ندارید.
۲ – در مکالمات که خطاب به شماست شرکت کنید ولی در مواردی غیر از این سکوت اختیار کنید.
۳ – زیاد لبخند بزنید. هم به همکاران و هم به مشتریان. این کار علاقه دیگران به شما را اوج برده و دوست خواهند داشت زیاد درمورد شما بدانند.
۴ – تلاش کنید پرسشها شخصی خود را وارد محل‌کار نکرده و خارج از محیط‌کار به آنها پیگیری کنید.
۵ – کارتان را به عالی ترین نحو ممکن انجام دهید و درصورت امکان اشتباه نکنید. این باعث می‌شود افراد در محل‌کار با دیدن کارتان به شما احترام بگذارند.
۶ – خوب لباس بپوشید تا مهم دیده شوید. تا جایی که ممکن است حرفه‌ای برخورد کنید.
۷ – تلاش کنید کار را با لذت و روابط باعشق قاطی نکنید لیکن باعث بروز مشکلاتی خواهد شد که هم کار و هم رابطه‌تان را بر هم خواهد زد.
۸ – هر لحظه خودتان را مشغول نشان دهید. هنگامی که هیچ کاری انجام نمی‌دهید بقیه، چه مدیر و چه همکارانتان تصور نادرستی از شما پیدا خواهند کرد. هنگامی که کارتان تمام شد حتی مشغول مطالعه باشید.
۹ – تلاش کنید در محل‌کار از تلفن‌همراه استفاده نکنید. اگر مورد نیاز بود محیط را ترک کرده و به محلی ساکت‌تر بروید که کسی نتواند صدایتان را بشنود.

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : banki.ir

مطالب پیشنهادی :

۱۰ کلید جهت درخشیدن در محل کار

هرگز در محل کار این حرف ها را نزنید

۱۰ توصیه مهم جهت موفق شدن در مصاحبه شغلی

مرسوم ترین راه گزینش کارمند چیست؟

واژه های کلیدی: زندگی | سبک زندگی | کار و زندگی | کسب و کار کوچک |


برچسب ها: , , ,