جهت یک خرید خوب مورد نیاز است : …. تاریخ | دوست داشتن

مواد مورد نیاز جهت یک خرید خوب و باصرفه

جهت یک خرید خوب مورد نیاز است : ….
زندگی خرج دارد،خرد ، کلان، خوراک و… . بعضی وقت ها خرج خرید مایحتاج زندگی سربه فلک می کشد و بعد از خرید بعضی از افراد را اگر اغراق نباشد تا مرز سکته پیش می برد. در این گزارش می کوشیم کاری کنیم که کمتر بترسید!
انجام هرکاری نیاز به تجربه و تخصص دارد و اگر اصولی کار کنید شاق ترین امور هم شیرین می شود بعد به تجربیات بزرگ تر ها احترام بگذارید.

عبارات مهم : تاریخ – دوست داشتن

برای یک خرید خوب مورد نیاز است:
۱ – گرسنه نباشید
وقتی جهت خرید مایحتاج زندگی به بازار می روید حتما یک وعده غذایی راحت خورده باشید. گرسنگی و خرید ترکیب نا خوش آیندی است که پشیمانی به بار می آورد.
بارها دیده شده است که خیلی افراد هنگام خرید چیزهایی می خرند که بعدا پیشیمان می شوند،گرسنگی و هیجان آنی ناشی از آن می تواند باعث شود چندین برابر نیازتان خوراکی بخرید.
۲ – عمده خرید کنید
بعضی کالا ها مصرف مداوم دارند. به عنوان نمونه دستمال کاغذی ، لوازم شوینده و… این نوع کالاها که تاریخ مصرف طولانی مدتی هم دارند در بسته های بزرگ تر و چند لیتری بخرید تا هزینه هایتان کم کردن یابد.
۳ – دوست داشتن کافی نیست
در بسیاری موارد هنگامی که از افراد به خاص زن ها علت بعضی خرید هایشان را جویا می شوید تنها پاسخی که می شنوید دوست داشتن هست. ولی دوست داشتن کافی نیست. جهت یک خرید موفق باید جهت هر خرید علت منطقی داشته باشید.
۴ – از بورس کالاها خرید کنید
خرید از عمده فروشی ها یا به عبارتی بورس کالا ها به صرفه تر است هنگامی که وارد مکانی می شوید که چندین و چند فروشگاه با یک زمینه کالا مشغول کارند، فضای رقابتی حاکم است و قیمت ها شکسته خواهد شد. درغیر اینصورت می توان انتظار داشت در بازارهای انحصاری خریدار زیان ببیند.
۵ – مارک ها را فراموش کنید
برخی برند های مشهور جهت حفظ پرستیژ کاری اقدام به فروش کالا با قیمت های اوج می کنند. این درحالیست که شما می توانید خیلی از کالاهای باکیفیت را با قیمتی باورنکردنی تهیه کنید. فقط چون برند مشهوری ندارند. بعد لطفا قید مارک های پوشالی رابزنید.
۶ – خرید آنلاین
برخی فروشگاه های آنلاین جهت جلب مشتری تخفیف های خوبی می دهند به آنها هم سری بزنید.
۷ – خرید خارج از فصل
یک پالتو و بارانی در فصل تابستان خریدار ندارد بعد فروشنده تخفیف خوبی جهت فروشش می دهد. بعد بدنیست خرید خارج از فصل را هم در برنامه کارتان قرار دهید. به نظر موثر می آید.
۸ – جستجو گر باشید
معمولا کالاهایی که تاریخ مصرف کوتاهی دارند را می توان به قیمت مناسبی خرید البته اگر حواستان جمع باشد و چشم تیز بینی داشته باشید.
فروشندها از وحشت از بین رفتن کالاهای به خاص خوراکی خیلی خوب تخفیف می دهند مخصوصا اگر تاریخ انقضایش نزدیک باشد. بعد این بار موقع خرید به این توصیه توجه بیشتری کنید
۹ – هیچ کس از چانه زدن ضرر نکرده
برای خرید مناسب در مورد قیمت کالا چانه بزنید. هیچ کس از چانه زدن ضرر نکرده شاید تخفیف خوبی گرفتید.
۱۰ – دست جمعی خرید کنید
فروشندگان از خریدارانی که چند کالا می خرند استقبال می کنند بعد با دوستانتان خرید کنید تا بتوانید تخفیف بگیرید.

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : banki.ir

مطالب پیشنهادی :

۴ کلک فروشگاه ها جهت خرید کردن زیاد مشتریان
چرا شوهرتان از خرید کردن با شما بیزار است؟
چون و چرای خرید كردن زیریك سقف
یک برنامه خوب جهت خرج کردن و بعد انداز کردن
کمیاب ترین الماس دنیا را اینجا ببینید

واژه های کلیدی: تاریخ | دوست داشتن | فروشگاه | زندگی | سبک زندگی | کار و زندگی | کسب و کار کوچک |


برچسب ها: , , , , , ,