سوژ‌ه‌های پیامکی شما بعد از بررسی،در بخش “از نگاه شما” قابل پیگیری خواهد بود.

25 ، 02، پیامک‌های دریافتی 1396

می توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه های ارسالی خود به سامانه های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵(مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

عبارات مهم : بیمارستان – پیاده رو

از میان انبوه پیامک های رسیده در تاریخ بیستم وپنجم اردیبهشت ماه مهمترین آن ها در ادامه قابل مشاهده است:

۱۹۱۷…۰۹۹۰:در طی این ده سال قرار بوده، بزرگراه قدیم قم به پایتخت کشور عزیزمان ایران را دو بانده کنند که نیمه کاره رها شده است هست، از بندر عباس تا قم ما خسته نمی شویم چون دو بانده است ولی این هفتاد کیلومتر بزرگراه قدیم قم-تهران ما را کلافه میکند، راننده ها این بزرگراه را قتلگاه می نامند، پیگیری کنید .

لطفا از خیابان خواجه نصیر شهرکرد حد فاصل چهارراه دوازده محرم و چهارراه بهارستان،بابت پرسشها بوی فضولات حیوانات و گرد و خاک،گزارش تهیه کنید.

۲۴۰۱…۰۹۳۶:جدیدا” ماشینهایی که اغلب مدل اوج هستند،در پیاده روها پارک می شوند و یا حتی جهت رد کردن ترافیک از پیاده رو استفاده می کنند،جلوی چشم ماموران راهنمایی و رانندگی قانون شکنی میکنند،نمونه این عنوان پایین تر از میدان منیریه پایتخت است.

۹۴۲۷…۰۹۳۵:یکشب بطور ناشناس به بیمارستان طبی کودکان سری بزنید، بیمارستان به اون بزرگی شیفت شب فاقد بخش سونوگرافی است و شما جهت سونگرافی باید به کلینیک بروی و وضع پیگیری هم افتضاح است! پیگیری کنید/

۱۶۶۰…۰۹۳۷:گزارشی راجع به رایگان بودن درمان ناباروری که چند روز پیش از صدا وسیما اعلام شد،تهیه کنید.

لطفا از میزان شهریه سنگین دانشگاه فرهنگیان و تعداد واحدهایی که باید جهت کارشناسی پاس نمایند گزارش تهیه نموده و پیگیری نمایید

۶۲۴۷…۰۹۳۷:لطفا از پرسشها سایت پلیس راهور گزارش تهیه کنید ما خلافی ماشین را پرداخت کردیم ولی همچنان مبلغ خلافی در سایت مشاهده میشود.

۰۲۲۸…۰۹۱۲:شرکت مخابرات و همراه اول مکررأ تبلیغ میکنند که سیم کارتهای خودتان را به USIM تبدیل کنید تا سرعت اینترنت شما چند برابر شود،با تعویض آن سرعت اینترنت همراه اوج نرفت!چه کسی پاسخگو است!

۴۱۳۶…۰۹۳۶:پیگیری عاجل نمائید چند ماه است آمپول خارجیhaldol 50mi مخصوص بیماران اعصاب و روان پیدا نمی شود شماره تلفن ۱۴۹۰وزارت بهداشت، می گوید نداریم، بیماران اگر این آمپول را نزنند دیوانه می شوند!

۸۴۶۶…۰۹۱۹:لطفا گزارشی از سد معبر دست فروش ها و بساطی های افسریه تهیه کنید، واقعا مزاحم مردم هستند.

۷۳۳۱…۰۹۰۳:در خراسان شمالی نزدیکی بجنورد شهرک گلستان شهر است که آپارتمانهای آن مدت شش ماه است تحویل زنان بی سرپرست یا بد سرپرست داده اند و الان در زلزله خراب شده است و کسی پاسخگو نیست!

۹۴۵۸…۰۹۱۰:زمانی که جوانهای ایرانی بدون کار هستند، اتباع بیگانه بالخصوص افغانیها باید بدون اینکه مالیاتی بپردازند،اکثر کارها را انجام دهند ،به خصوص اکثرشان میوه فروشی میکنند،لطفا مسئولین پیگیری کنند.

۷۸۱۸…۰۹۱۱:لطفأ در مورد سهام عدالت تعلق گرفته به اعضا کمیته امداد و بهزیستی از مسئولین بپرسید که آیا سهام آنها از یک میلیون به ۸۲۴ هزار تومان کم کردن پیدا کرده و از اصلش کم شده است است!

۰۳۸۶…۰۹۳۹:چرا شارژ ۵۰۰۰هزار تومانی ایرانسل میخریم ۴۵۰تومان زیاد کم میکند و مبلغی که گوشی شارژ میشود از۵۰۰۰ تومان کمتر است (تراکنش با موفقیت انجام شد. مبلغ پرداختی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده ۵۴,۵۰۰ :مبلغ شارژ دریافتی ۵۰,۰۰۰ :تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ ۱۰:۴۷ :از آپ (آسان پرداخت)

۵۸۶۲…۰۹۳۶:لطفا آنتی ویروس های بومی و انواع این نوع برنامه ها را معرفی کنید!

۰۷۹۵…۰۹۱۶:چرا نسبت به گرانی غیر معقول و بیش از ۲۰۰درصدی داروهای مصرفی مردم گزارشی تهیه نمی کنید! قرص کلداستاپ ۱۰۰۰تومان شده است ۳۰۰۰، کپسول پروفن ۱۰۰۰شده ۲۵۰۰ و خیلی دیگر از داروهای مصرفی و آیا اینقدر بی ثباتی در قیمت هست؟

۰۶۸۵…۰۹۱۶:محتوای کتب درسی کشور باید از حالت تئوری به سمت عملی و کارگاهی بصورت صد درصد حرکت کند تا افراد هنرمند و توانا بار بیایند و نفرات فنی دیگر بدون کار نمی مانند و کارکرد کار زیاد میشود و زحمات مردم تلف نشود،پیگیری کنید.

۳۶۰۷…۰۹۱۵:موضوع نرده گذاری در خیابان های اطراف حرم رضوی (ع)را بدلیل بی احترامی و توهین به شهروندان و زائرین گرامی،پیگیری فرمائید و ضعف سیستم امنیتی و مدیریت ترافیک مشهد مقدس را به مسؤلین منعکس نمائید!

۱۷۲۱…۰۹۱۲:لطفا گزارشی از اوضاع فعلی و رانندگی در اتوبان پایتخت کشور عزیزمان ایران -کرج تهیه نمایید. با توجه به زیاد کردن لاین ها خیلی رانندگی پر خطر شده است است!

۴۴۱۳…۰۹۱۱:علت نبودن کارت تلفن یا کمبود آن چیست؟ آیا کارت ۵۰۰۰هزار تومانی را بالای ۲برابر ارزش آن می فروشند خیلی دچار مسئله تهیه کارت می باشیم ،چون خیلی جاها مثل ندامتگاهها، فقط باید کارت تلفن داشت پیگیری نمایید .

۰۷۱۳…۰۹۱۵:با فاصله ۴ کیلومتری از شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی ، اقدام به دپو و انبار زباله ها شهری می نمایند که از سوختن آنها گاز سرطان زا دی اکسید تولید و در منطقه بطور گسترده پخش میشود!

انتهای پیام//

واژه های کلیدی: بیمارستان | پیاده رو | رانندگی | بزرگراه | اینترنت | ترافیک | همراه | شهروندخبرنگار


برچسب ها: , , , , , , ,