معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از خدمات رسانی رایگان مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی در روز قدس و عید سعید فطر خبر داد.

آمادگی کامل مدیریت شهری در روز قدس و عید فطر ، خدمات رایگان حمل و نقل عمومی به شهروندان

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در جلسه هماهنگی مدیران حوزه خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و راهنمایی و رانندگی پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص برگزاری مراسم روز قدس و نماز عید سعید فطر از آمادگی کامل مدیریت شهری جهت ارایه خدمات به شهروندان خبر داد.
در این جلسه معاون خدمات شهری شهرداری تهران، مدیران عامل شرکت مترو، شرکت واحد اتوبوسرانی، مدیر پلیس راهور ناجا و مدیران اجرایی حوزه حمل و نقل عمومی به ارایه گزارش در خصوص اقدامات، مسئولیت ها و برنامه های پیش رو در جهت برگزار شکوهمند مراسم روز قدس و نماز عید فطر پرداختند.

عبارات مهم : حمل و نقل عمومی – برگزاری مراسم

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: علاوه بر خدمات رایگان مترو در شب های قدر از ساعت ۲۴ تا ۴ صبح تمامی خطوط مترو روز قدس و روز عید سعید فطر تا آخر مراسم به صورت رایگان به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد.
حسینی در خصوص خدمات ناوگان اتوبوسرانی پایتخت نیز یادآور شد: شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت به صورت شبانه روزی و با دپوی ناوگان ظرفیت مناسب جهت جابه جایی شهروندان از میادین و مساجد مهم شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را به صورت رایگان به محل برگزاری نماز جمعه روز قدس و عید سعید فطر فراهم می کند.
معاون شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران همچنین تاکید کرد: تمام مناطق شهرداری تهران، شبکه حمل و نقل عمومی و پلیس راهور ناجا باید با هماهنگی میدانی و عملیاتی سهم خود را در برگزاری هر چه بهتر این حرکت معنوی ارزشمند ایفا کرده و به لطف خدا رضایت شهروندان را شاهد باشیم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: حمل و نقل عمومی | برگزاری مراسم | شهرداری | رایگان | ترافیک | برگزاری | تهران | ایران


برچسب ها: , , , , , , ,