سرهنگ علیرضا قدمی مدیر پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های گروه تحریریه سایت از ساری ، گفت: به منظور

اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

سرهنگ علیرضا قدمی مدیر پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور زیاد کردن ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای نهایی هفته، محدوديت ها و ممنوعيت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در حال اجرا است.

وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۷ خرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج، چالوس ، هراز، فیروزکوه و کندوان ممنوع است و تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی جهت انجام ماَموریت های مهم در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

سرهنگ قدمی گفت: در محور كرج، چالوس تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۲ بعدازظهر روز جمعه ۱۹ خرداد تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۲۰ خرداد از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعدازظهر تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: در محور هراز تردد كليه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد كليه كاميونها وكاميونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۷ خرداد و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه آخر هفته از این محور ممنوع است.

وی افزود: تردد كليه تريلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۹ خرداد از پایتخت کشور عزیزمان ایران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

سرهنگ علیرضا قدمی مدیر پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های گروه تحریریه سایت از ساری ، گفت: به منظور

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه و راهداری در صورت نیاز به اطلاعات زیاد با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای خبر/ م

واژه های کلیدی: محورهای مواصلاتی | وسیله نقلیه | موتور سیکلت | روز چهارشنبه | موتورسیکلت | مازندران | ممنوع | شماره | انواع


برچسب ها: , , , , , , , ,