آزمون آیین نامه اصلی آنلاین

 

نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی آنلاین راهنمایی و رانندگی ۹۶ ۹۷ + نمونه سوالات فنی از کتاب جدید با جواب ۹۶ ۹۷٫

با شرکت در آزمون آیین نامه اصلی آنلاین و مشاهده نمونه سوالات نیاز به هیچ کتاب و جزوه ای برای شرکت در آزمون آیین نامه مقدماتی و اصلی ندارید. در سایت گزینه ها شما میتوانید به صورت رایگان و آنلاین آزمون آیین نامه مقدماتی و اصلی را برگذار کنید این مجموعه از منابع بسیار معتبر و اصلی گرد آوری شده که در آزمون های سال ۹۶ و ۹۷ برگزار شده و خواهد شد! تمام سوالات دارای پاسخنامه صحیح می باشد. با شرکت در آزمون آنلاین آیین نامه اصلی قبولی شما را در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی تضمین شده. سوالات تایپ شده و تابلوها جمع آوری شده بنابراین مانند دیگر نمونه سوالات موجود اسکن شده نیست و کیفیت بالایی دارد.

این آزمونها بر اساس مطالب موجود در کتاب آموزش آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی تهیه شده است.

مهمترین مرحله آموزش رانندگی، آزمون آیین نامه اصلی است که شما می توانید با استفاده از آزمون آیین نامه اصلی آنلاین موجود در سایت گزینه ها با این مرحله تئوری آشنا شوید.

در این آزمون سئوالاتی دقيقاً مشابه سئوالات آزمون آئين‌نامه اصلی مطرح می شوند و پس از اتمام آزمون ،نتيجه كلی آزمون و پاسخ‌های صحيح و نادرست برای آگاهی شما نمايش مي‌يابد، به اين ترتيب مي‌توانید علاوه بر آشنا شدن با اشتباهات خود و رفع آن‌ها، از طريق اين آزمون آزمايشی دانسته‌های خود را محكی جدی بزند و با افزايش اعتماد به نفس در هنگام جلسه‌ی آزمون، سوالات را با تسلط پاسخ دهد.

 

آزمون آنلاین آیین نامه اصلی


برچسب ها: , , , , ,