حوادث بزرگراه ای در تعطیلات آخر هفته نهایی به هشتم اردیبهشت ماه ۱۹مجروح بر جای گذاشت.

آخر هفته پر اتفاق در بزرگراه های سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی مدیر پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه طی تعطیلات آخر هفته نهایی به هشتم اردیبهشت ماه، ۱۴فقره سانحه جرحی، ۱۰فقره واژگونی و دو فقره اتفاق منجر به فوت به وقوع پیوست گفت : از مجموع این حوادث ۱۰فقره واژگونی خودرو، شش اتفاق به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و ۵۰درصد بی توجهی به جلو بوده است.

عبارات مهم : حوادث
وی راجع به حوادث منجر به فوت در استان سمنان طی تعطیلات آخر هفته، افزود: صبح روز پنج شنبه واژگونی تریلی در محور آرادان-سرخه به علت بی توجهی به جلو فوت راننده ۳۲ ساله را رقم زد و همچنین واژگونی یک دستگاه پاترول در محور فرعی وامرزان دامغان به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه منجر به فوت دختر فرزند ای هشت ساله به نام ستایش شد که پدر و مادرش نیز در این اتفاق به شدت مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه وقوع ۱۶فقره اتفاق جرحی و فوتی طی دو روز در استان نشان از عدم احتیاط رانندگان هست، ابراز داشت: رعایت سرعت مطمئن و فاصله طولی و توجه به جلو عواملی است که می تواند سلامت سفر را تضمین کند که متاسفانه با وجود هشدارهای مورد نیاز هنوز این عوامل از سوی رانندگان رعایت نمی شود.

خسروجردی در ادامه تصریح کرد: خستگی و خواب آلودگی راننده بیشترین عامل تصادفات را در استان سمنان به خود تخصیص داده شده است داده اند که اندکی صبر و شکیبایی و استراحت به وقوع درصد این حوادث را به حداقل کم کردن خواهد داد.

وی افزود: توجه به علائم راهنمایی و رانندگی می تواند از وقوع بسیاری از حوادث این چنینی جلوگیری کند لذا از رانندگان تقاضا داریم توصیه های پلیس را جدی قلمداد کرده و با هوشیاری و تمرکز مورد نیاز به رانندگی ادامه دهند.
انتهای خبر / ه

واژه های کلیدی: حوادث | کنترل | راننده | استان سمنان | وسیله نقلیه | واژگونی خودرو | آخر هفته پر حادثه | جاده های سمنان


برچسب ها: , , , , , , ,