جامع ترین سوالات نهایی بازاریابی(مرحله ۱) در سایت گزینه ها. با طرح ویژه آزمون بازاریابی در خدمت شما دوستان عزیز می باشیم.
آزمون بازاریابی:
بازاریابی را می توان به زبان ساده، تامین رضایت و ایجاد ارزش برای مشتریان دانست. تعاریف مختلفی از بازاریابی ارائه شده است اما به عنوان ساده ترین تعریف میتوان گفت: “بازاریابی عبارت است از تامین رضایت مشتریان به شیوهای سودآور”
هدفهای دوگانه بازاریابی عبارتند از:
- جذب مشتریان جدید با ارائه محصولات یا خدمات ارزشمند
- حفظ مشتریان کنونی از طریق تامین رضایت آنها
هر سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، خانگی یا جهانی بدون داشتن یک بازاریابی سالم هیچ موفقیتی نخواهد داشت. شرکتهای بزرگ انتفاعی مانند مک دونالد، سونی و وال مارت و حتی سازمانهای غیرانتفاعی مثل دانشگاهها، بیمارستانها، موزهها، نمایشگاهها و کلیساها همگی از بازاریابی استفاده میکنند.
یک آزمون منحصر به فرد و مستقل است که بر مبنای اصول بازاریابی یک واحد تجاری و برای تشخیص این به کار میرود که: «آیا فعالیتها و نتایج با اهداف تعیین شده سازگار هستند یا نه؟». آزمون بازاریابی، یک مطالعه خارجی است که توسط خود واحد تجاری صورت نمیگیرد و یک نگاه بیغرض و بی طرفانه به مشکلات بازاریابی نمونهی مورد مطالعه و اعمال جاری آن دارد. ارزیابی یا آزمون بازاریابی توسط یک یا چند مشاور انـجام میشود و میتواند برای تکمیل تشخیصهای انـجام شده، بخشی را نیز به ارایه چند توصیه اختصاص دهد. بیشتر آزمونهای بازاریابی بر روی زاویهی مشخص و کم و بیش گستردهای از سیاست بازاریابی متمرکز هستند.
مزایای شرکت در آزمون آنلاین:
در سری آزمون های استخدامی بازاریابی هدف این است که شما کاربران با سوالات مشابه آزمون های استخدامی بازاریابی آشنا شده و بتوانید خود را آماده شرکت در آزمون های مربوطه کنید.سومین سری از آزمون های استخدامی بازاریابی پیش روی شماست به آنها پاسخ داده و خود را مورد سنجش قرار دهید.
در این سری از آزمون های آنلاین سعی بر آن بوده که سوالات آزمون های استخدامی سال های گذشته جمع آوری شده تا شما کاربران عزیز بتوانید در کوتاه ترین فرصت به حجم مناسبی از سوالات دسترسی داشته باشید.با سری چهارم آزمون بازاریابی با ما همراه باشید.
برای پاسخ دادن به سوالات آزمون بازاریابی بر روی شروع آزمون کلیک کنید.
مشخصات آزمون:
تعداد سوالات: ۳۰
سوالات نمایش داده شده: ۱۵
نحوه نمایش سوالات: تصادفی
تکرار آزمون: ۱
مدت زمان : ۱۵ دقیقه
توضیحات: این آزمون به صورت تستی بوده و ۱۵ سوال برای شما نمایش داده می شود.